Best Company badge 10,000 Reviews MobileHelp Logo

MobileHelp

star star star star star_half

7.5

Overall Score

cancel
info
star star_border star_border star_border star_border

Sir

Why not? I have had it only a few days and so far not too happy to learn it was not as presented

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Eleanore Ithaca, NY

I have not been able to find anyone to help me set this up. It's very frustrating.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

S Durst Belle Plaine, KS

Had a bad experience with one of your salesmen who was very pushy.

7 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi,

We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon.

Kind Regards,
MobileHelp

Apr. 16th, 2019

star star star_border star_border star_border

Hoepner Houston, TX

Poor initial impression of representative.

7 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi,

We received your review and would like to contact you to resolve any issues. What is the best number for us to reach you? We apologize for any inconvenience that you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers. We want to ensure that you have not experienced anything less. We look forward to speaking with you soon.

Kind Regards,
MobileHelp

Mar. 26th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Terry Bunger

The system didn't work and they haven't refunded my money.

6 years ago

MobileHelp Logo

Reply from MobileHelp

Hi Terry. The equipment was received and your account cancelled on 06/08/2020. You refund was processed on 06/29. Please give us a call if you have any questions - 877-827-6207

Aug. 12th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Doris Gonzales

Quick response within 1 minute response to Fall Alertto Faust fell

7 years ago Edited January 3, 2024