Landmark Home Warranty Logo

Landmark Home Warranty

star star star star star_border

6.4

Overall Score

cancel
info
star star star star star

Cindi Musick Keller, TX

Have dealt with the most twice for warranty issues and both handled timely and effectively.

8 years ago

star star star star star

David Rithman Boise, ID

Had a great experience with a electrician that came to fix the lights in my garage a few weeks ago.

8 years ago

star star star star star_border

Angie Roy, UT

Great company! I was very happy to learn that my plumbing was covered on my plan! My agent was very nice.

8 years ago

star star star star star

Kathie L Holder Boerne, TX

Landmark has been very helpful and timely in providing swift and proper repairs to our A/C system.

8 years ago

star star star star star

Alex Dobbs

They were very quick to reply, fix the problem, and get the job done. Thanks!

9 years ago

star star star star star

Susan Perez Huntington Beach, CA

The service I received at Landmark was very professional and promt !!! Would highly recommend !!!

9 years ago

star star star star star

Li

Quick and excellent customer servicess. I have two properties covered by Landmark home warranty.

9 years ago

star star star star star_border

Adam B Eagle Mountain, UT

They have a fast and easy online ordering process. I haven’t had to file a claim but am hopeful it will be just as easy.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Adam,

Thank you for taking the time to share your feedback! We appreciate it and are happy to hear that you feel this way. We are here to provide you with a peace of mind for your home and look forward to the opportunity to assist you. Please do not hesitate to reach out to us for any of your home warranty needs!

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Nov. 6th, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

David Burnett

You did not use a local provider used one of the Tucson Arizona that was unable to do the work

4 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Mr. Burnett, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand, and also being so responsive to our call. Your satisfaction is always our number one priority, and we sincerely regret the frustration. Per our conversation, we have processed a check on your behalf to apply towards replacement, and have also provided our contact information if we may offer additional assistance. Thank you again for your consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Kevin Kane Surprise, AZ

Their contracted repar company isn't the best

4 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Mr. Kane, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand. Your satisfaction is our number one priority, and we sincerely regret any frustration. We have confirmed a check has been processed on your behalf to apply towards replacement of the refrigerator. Customer service is also available to offer personalized assistance if you need additional help at 866.306.2999. Thank you again for your consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Mar. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Debbie Morris Katy, TX

Recent service calls have not been coordinated

4 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ms.Morris, Thank you for allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand and also being so receptive to our call. Our top priority is customer satisfaction, and to service you as quickly as possible, and we regret the frustration. We have confirmed a service appointment has been scheduled on your behalf and we are closely monitoring the outcome to ensure swift resolution. Thank you again for your consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Dec. 17th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Robert Halstead Sherwood, OR

It took a few months to have my ac unit inspected

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Mr. Halstead, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand. Our top priority is customer satisfaction, and to service you as quickly as possible, and we regret the frustration. Please know repairs and system breakdowns take precedence over preseason tune-ups, which may result in a delay in appointment scheduling and completion. Thank you again for your consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Oct. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Matus Tomball, TX

On two request, I have delayed or no follow-up.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Matus, Thank you for taking the time to share important feedback regarding your customer service experience with Landmark Home Warranty. We would like to review your situation firsthand to ensure resolution. However, we cannot locate a Landmark plan under the name provided. May we please ask you to provide your information to customerrelations@landmarkhw.com? Thank you again for your consideration. Landmark Home Warranty

Sep. 24th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Paul Green Valley, AZ

Difficult to get the service you need--Might as well just call your own professionals

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Paul, We would like to offer our personal assistance in the matter. However, we cannot locate a Landmark service plan under the name provided. May we please ask you to forward the plan number or property address to customerrelations@landmarkhw.com? Thank you for your time and consideration. Landmark Home Warranty

Aug. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Branislav Sasic Frisco, TX

Bad value for the money. Also, only 30 day warranty on repairs.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Mr. Sasic, Thank you for taking a moment to write a review regarding your customer service experience with Landmark Home Warranty. Our top priority is your satisfaction, and we regret the frustration. Please know we are available 24/7, 365 days a year to offer our personal assistance, and we encourage you to contact us at the first sign of an unexpected breakdown to best utilize the warranty plan. Thank you again for your consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Jun. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Victor Peter Mosqueda Humble, TX

too hard to contact, always on hold and don't return calls

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Mr. Mosquenda, Thank you for taking the time to write a review regarding your customer service experiences with Landmark Home Warranty. We constantly strive to provide best-in-class service and peace of mind to our valued homeowners and we sincerely regret the displeasure. Your testimony plays a vital role in our quality assurance and provides great insight on how we can improve to better serve our valued homeowners. Thank you again for allowing Landmark the opportunity to serve you. We truly value your business and look forward to serving you in the future. Landmark Home Warranty

Jun. 7th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kris Harris Saint George, UT

Bad customer service. Some plumbers are bad they sent also they never call to follow up

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ms. Harris, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark Home Warranty the opportunity to review your situation firsthand. We constantly strive to provide best-in-class service and peace of mind to our valued homeowners and we sincerely appreciate the constructive feedback. Your testimony plays a vital role in our quality assurance and provides great insight on how we can improve to better serve our valued homeowners. Thank you again for your consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

May. 5th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Dallas Mountain Home, ID

Still waiting to hear from A/C repairman.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Dallas, Thank you for taking the time to write a review and providing important feedback regarding your customer service experiences with Landmark Home Warranty. Our top priority is customer satisfaction, and we apologize for the frustration. We would like to offer our personal assistance in the matter. However, we cannot locate a Landmark plan under the name provided. May we please ask you to forward the plan number or property address to customerrelations@landmarkhw.com? Thank you for your time and consideration. Landmark Home Warranty

Apr. 22nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Sue Austin, TX

expensive annual fee and service call charge

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Sue, Thank you for taking the time to write a review and provide important feedback regarding your customer service experiences with Landmark Home Warranty. Our top priority is your complete satisfaction while offering comprehensive coverage, quality repairs, and keeping premium costs competitive, and we regret the displeasure. Your testimony plays a vital role in our quality assurance and provides great insight on how we can improve to better serve our valued homeowners. Thank you again for allowing Landmark the opportunity to serve you. We truly value your business and look forward to serving you in the future. Landmark Home Warranty

Mar. 29th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Lynne Johnson Prescott, AZ

Often reps can only reply with scripted responses

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ms. Johnson, Thank you so much for the review regarding your customer service experiences with Landmark Home Warranty! Our top priority is customer satisfaction and it always our most distinct pleasure to assist you with all your home warranty and home services needs. Thank you again for choosing Landmark! We truly value your continued business and look forward to serving you in the future. Landmark Home Warranty.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

CAD Friendswood, TX

The customer service response is often far less than desirable.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear CAD, We would love to offer our personal assistance in the matter. However, we cannot find a Landmark service plan under the name provided. May we please ask you to forward the contract number or property address to customerrelations@landmarkhw.com? Thank you for your consideration. Landmark Home Warranty

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Jim Spanish Fork, UT

Customer service is awful. Call up and see how long you are on hold.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Jim, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand. Your feedback is extremely important, and we sincerely regret the frustration. Please know it is our constant endeavor to ensure your calls to Landmark are answered as quickly as possible, and we appreciate your patience in holding during times of larger than normal call volume. Thank you again for your continued patience and consideration and allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Feb. 5th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Tom

Slow response. Charged a $60 service fee. Still no satisfaction in 3 months.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Tom, Landmark is actively searching for your information to review the situation firsthand. However, we cannot locate a Landmark service plan under the name provided. May we please ask you to forward the contract information to customerrelations@landmarkhw.com? Thank you for your consideration. Landmark Home Warranty

Nov. 18th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

C. Kuntz

it's been over a week and no one has started repairing my house.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ms. Kuntz, Thank you so much for bringing your situation to our attention, and please accept our sincerest apologies for the frustration you experienced due to our missed opportunities to communicate important updates regarding the service request for the kitchen refrigerator. Please know we have confirmed with the service contractor that the water valve requires replacement. In addition, replacement of the filter housing is necessary to restore the refrigerator to proper working order; however, this part is excluded from coverage under the warranty agreement. We appreciate your swift response approving out of pocket costs to replace the filter housing and we have processed a purchase order request for the valve. Please be assured we are monitoring your request closely to ensure timely repairs are made and positive resolution is achieved on your behalf. Thank you again for your understanding with respect to coverage and consideration throughout this process. Landmark Home Warranty

Nov. 19th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Doug Drolett

Horrible selection of contractors. I have had 2 that still have not fixed my issue.

5 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Mr. Drolett, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand. Our top priority is customer satisfaction and we sincerely apologize for your frustration regarding the service request for the freestanding icemaker. Please know we are working closely with the service contractor to verify the malfunction and next steps and we appreciate your patience and consideration throughout this process. Thank you again for allowing Landmark the opportunity to serve you. Landmark Home Warranty

Nov. 6th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Sylvie

Seems like they look for reasons not to help.

6 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Tracy Phillips Parma, ID

Horrible service response over an hour every time you call do not receive a call back

6 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ms. Philips, Thank you for bringing this information to our attention and allowing Landmark the opportunity to review your situation firsthand. Your feedback is extremely important, and we sincerely regret the delay in communication and frustration you experienced regarding your service request for the faucet and dryer. It is our constant endeavor to ensure your calls to Landmark are answered as quickly as possible, and we appreciate your patience in holding during times of larger than normal call volume. Please know the service contractor has advised that the control board for the dryer requires replacement and the part is expected to arrive on September 21. In addition, Landmark has requested pricing toward replacement of the tub spout. We actively working both requests and will ensure that positive resolution is achieved on your behalf. Thank you again for your consideration. Landmark Home Warranty

Sep. 18th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Josh Roseburg, OR

Great customer service. Great on time service and call backs for bad work seem good.

6 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Dean S. Aldous

I had a problem with my oven and it took about a week and it was fixed.

6 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

EB

It takes a long time for repairs and the contractors that they send out are awful.

6 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear EB,

I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your service request in more detail to better address your concerns. Your feedback is taken very seriously. It provides great insights on how we can improve as a company to better serve our homeowners. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Feb. 11th, 2020

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Cathy White Safford, AZ

Lack of contractors and have subpar contractors on contract

6 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Cathy,

I am sorry to hear that you feel this way. Our contractor relations representatives are out in the field every day to build relationships with contractors. We are working to build our in-network list of contractors so that we can better serve our homeowners.

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Dec. 31st, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

OC Eke Yuma, AZ

Not very helpful and they seem more concerned about saving money plus their contractors are sub-par

6 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear OC Eke,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear about your experience with your plumbing system. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Dec. 31st, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

John B.

Takes forever to talk to real person. (45min) Vendors are unreliable for the most part.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear John,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Oct. 22nd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Ladykincade

To many clauses on things they say they will fix but don't fix due to the exclusion

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ladykincade,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Oct. 8th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Lindsay

I can never be sure they will cover something that breaks.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Lindsay,

I would be happy to answer any questions you may have regarding your warranty. You can reach me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Sep. 17th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

jan Eagle, ID

some things that should be covered are not

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Jan,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Jul. 19th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Lonestargirl

Does not listen to client concerns about issues regarding home warranty

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Homeowner,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Jun. 27th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Jessica

The contractors I''ve gotten are always late

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Jessica,

I am sorry to hear about the services you have been provided. Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I have forwarded your feedback to the appropriate departments to implement the necessary training to better our services. If you have any further questions, please do not hesitate to reach out.

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Jun. 27th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

jessica San Antonio, TX

poor service contractors, bad service experience

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Jessica,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Jun. 20th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Heather

Makes no sense they dont cover all our garages

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Heather,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Jun. 13th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

C. Madson

We are presently having a very sub-par experience with Landmark's service

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear C. Madson,

I am sorry to hear that you feel this way. I would like to look into your service request and address your concerns more appropriately. Please reach out to me directly at with your property address.

I look forward to hearing from you.

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

May. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

El dobliu

They deny claims and never accept to pay for recommended services

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear El Dobliu,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear about your experience. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

May. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Stephen Richardson Idaho Falls, ID

Customer service has no problem lying to customer. Products they provide are damaged.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Stephen,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Apr. 30th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Robert Grindstaff

The waiting period for repair/replacement was very long.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Robert,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear about your experience. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Apr. 23rd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Ben

Their goal is deny claims. They start from No and make you figure out how to make it a yes.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ben,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Apr. 23rd, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous

Poor quality of contractors, too few of them so that they take very long to get work done.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Homeowner,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Apr. 10th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Jecan

Will not advocate for the client to the contractor they choose to use.

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Jecan,

Thank you for taking the time to share your feedback. The warranty would like the opportunity to provide you with an in-network contractor to diagnose your covered system. Unfortunately, the warranty will not reimburse for any work that has been done outside of the warranty without prior approval.

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Apr. 10th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Jethro Bodine

seems like they use second-level service providers

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Jethro,

Thank you for taking the time to share your feedback. We would be happy to hear more details on your feedback on what we can do to provide you with 5-star services as it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners. Please feel free to reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Mar. 20th, 2019

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Ernest Gonzales

Haven't heard back from landmark on my issue

7 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Ernest,

I am sorry to hear that you have not been followed up with on your service request. Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I would like the opportunity to discuss your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at with your property address.

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Dec. 31st, 2018

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Lupi Hall Mesa, AZ

The vendors they choose are not professional

8 years ago

Landmark Home Warranty Logo

Reply from Landmark Home Warranty

Dear Lupi,

Your feedback is taken very seriously as it plays a vital role in our quality assurance and it provides great insights on how we can improve to better serve our homeowners, and we appreciate the time you have taken to share it. I am sorry to hear that you feel this way. I would like the opportunity to review your concerns in more detail to better address them. Please reach out to me directly at .

Sincerely,

Tiffany Nguyen
Customer Relations Manager

Oct. 4th, 2018