Best Company badge 10,000 Reviews Choice Home Warranty Logo

Choice Home Warranty

star star star star star_border

6.7

Overall Score

cancel
info
star star_border star_border star_border star_border

Will San Antonio, TX

The techs they sent out did not really check what was wrong with our ac . They just added Freon , which turned out to overcharge my system. They sent the techs back out for the same problem to only tell me it was something else which cost me 1000.00 to only keep have the same issues . Don’t waste your money on choice . Will not be renewing my contract with them again .

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We thank you for your feedback as our customer are the most valuable part of our business. We strive for the best customer exchanges therefore, we regret to hear that you had a less than satisfactory experience. In efforts to uphold our highest level of customer satisfaction a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly to address your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Aug. 9th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

James Husbands Mesa, AZ

Choice Home Warranty took my money for a year. I submitted my first for a hot water heater. They denied the claim stating they exclude covering tanks. What more is a hot water heater than a tank? Their customer service offered me $250, which they renege on. All this company does is lie, double talk and state there are no supervisors to talk to. Anyone else in my shoes should make it a mission to put this company out of business. If I could give Choice a no star rating, I would.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Aug. 2nd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Craig Giffis Scottsdale, AZ

I have had two claims. The first was a leaking water heater. The tech said it was operating ok even though the water heater it's self was leaking. Denied. The second claim was an A/C compressor that locked up. The tech said it wasn't serviced. I have a continuing service contract with the most reputable company in the Phoenix area! Also denied. I have been trying to cancel my prepaid contract for an entire month to no avail!!!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Aug. 2nd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Newton Bunch Trinity, TX

My AC condenser unit had been working fine for six years since house was bought . Unit was 8-10 yrs. Old . The compressor leaked fluid and burnt up. Choice warranty refused to pay for it because they said it was not normal for the compressor to go out unless I did something to cause it . Beware of using Choice and don't count on them paying for a major breakdown !!!!!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Aug. 2nd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Janet Evansville, IN

Once again my claim was denied due to “rust or corrosion/build up which are all a result of “time” not neglect on part of the home owner. My claim for a garbage disposal, an air conditioning unit and a cast iron vent pipe were all denied for same reason. Shame on you CHW you advertising that you are there for “Protection “, but your only goal is creed and deception

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. Our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.

May. 31st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

J Rockford, IL

Choice Home Warranty deserves 0 stars! I filed a claim on our refrigerator not working. They sent a technician out about a week later. They said they had to order the part. After complaining numerous times about days going by in the 95 degree weather with small children they said as soon as the part comes in they will send someone out to fix it. Two weeks later the part came in. I called asap and they said now you owe us money so we can't help you until you make a payment. We fixed it ourselves and cancelled them. Worst service ever!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Aug. 1st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Bill Crossville, TN

I went online to check I'm Choice Home Warranty just as I completed entering my data I received a phone call from one of their sales reps who went through a sales pitch and when I said I wanted to wait until my home closed in a few days he then became very rude and said I had been saying okay all along and what's wrong here. VERY rude I hung up on him.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We thank you for your feedback !
In regards of your concerns with our Sales Representatives we have forward your comment to the Director of Sales in efforts to promote our highest level practices and quality assurance among our representatives.

Aug. 1st, 2019

star star star star star

Nancy Kitchen Shady Grove, PA

My ceiling fan went out in my bedroom which I use every night. Using Choice was so easy. A wonderful young man came and took care of it right away.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Josh Austin, TX

Horrible. Still have no air conditioning and it’s going on three weeks. Did I mention I live in Austin Texas and it’s JULY!! Technician stood us up because he wasn’t getting paid enough, I had to call choice to tell them to pay him a more. He finally comes out and choice ordered the wrong part because it was the cheaper option and only half the motor. So here I sit, dripping with sweat because choice is the devil!!!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We thank you for your feedback, a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly to address your needs.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 30th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Jeffrey Corey Houston, TX

Just terrible. I bought 2 three year policies with these guys. My AC unit started acting up. A technician came out and charged it with coolant and charged me $900. A couple months later, the unit developed a leak. Choice Home Warranty claimed they do not cover this, despite the fact I specific bought these policies to cover my AC unit. After having to move out of our house waiting to see if CHW would cover the repairs, and after hearing nothing from them, I have just cancelled my 2 policies and will pay to have this done myself. STAY AWAY FROM THIS COMPANY!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Mike P Richboro, PA

I have 3 homes under warranty with Choice - each with a 3 year contract. I am beginning to think that they actually want customers to try to cancel their contracts. our most recent issue is our central air conditioner - we submitted a claim on Sunday - today - 3 days later they still have not scheduled an appt. I have sent numerous emails and finally received a call - where they only told me "they are working on it"..... still no schedule.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We thank you for your feedback as our customer are the most valuable part of our business. We strive for the best customer exchanges therefore, we regret to hear that you had a less than satisfactory experience. In efforts to uphold our highest level of customer satisfaction a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly to address your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Kevin Knoxville, TN

Seems like a scam. Was denied coverage on an AC unit, claiming it was normal wear and tear. Electrical issue caused the compressor to short out, arcing to a coolant line, and melting our disconnect. Far from "normal", and this company was happy to leave it in this dangerous state, despite the technician (which they sent out) saying that it needed to be fixed asap. Now our "case manager" won't answer the phone nor return calls...for the past 6 weeks. I think this company is likely some kind of scam. If you're looking for a warranty, look elsewhere.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We thank you for your feedback as our customer are the most valuable part of our business. We strive for the best customer exchanges therefore, we regret to hear that you had a less than satisfactory experience. In efforts to uphold our highest level of customer satisfaction a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly to address your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 24th, 2019

star star star star star

Beverly Montgomery Killeen, TX

The technition was on time. They knew what the problem was and fixed it the first time. They were very professional and polite.

7 years ago

star star star_border star_border star_border

Briana Collierville, TN

The home warranty people themselves are really nice and helpful but the technitions that come out are not good and never keep appointmentments on time and even messed with my stuff to break it. Therefore, I won't be using the home warranty again since I am worried about the technitions they get services through.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. Our Consumer Advocates will look further into this for you and will be contacting you shortly to address your needs.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Christy Jacksonville, NC

Do not use Choice! They have A LOT of exclusions! When we purchased the policy we were told our geothermal unit was covered. WRONG! Thank God I found out before we needed it. Our washer broke and they denied the claim due to “exclusions” so I started reviewing the exclusions closely. Low and behold geothermal unit is excluded. I called to cancel and they charged me a $50 admin fee even though they misinformed me about their service PLUS they charged a full month of coverage because they don’t pro-rate months. Bonus, you have to wait 10-15 business days for your refund.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

GC New Orleans, LA

Wish there was a zero rating. They will take your premium and then find any small excuse not to cover you. They advertised, "Hey, you, might need to replace your A/C system someday if it breaks," and mine did. Because there was condensation related to the A/C breakdown, they classified it as "water leak," so they wouldn't have to cover it. This is a scam, don't fall for it. You're better off saving what you would pay for the premium and investing in your own home protection account. The contractors I've had at the home under this warranty say the same.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Darilyn Cummings Corryton, TN

This company lies. They tell you lies to get you to trust in them to be there when things break. They say they will be there for you. We had bot our AC units break in one year due to leaks, and they refused both. They also wouldn't replace a thermostat. They are swindlers. Go pay for a better company that will actually be there for you when you need them.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Fardeen Gurnee, IL

I have a microwave and oven combo and the oven has some problem. Choice is offering me less than 30% of the current price of the unit to replace. In comparison, I had American Home Shield earlier and they replaced my furnace when there was a problem. I regret moving to Choice and having referred numerous friends and family to Choice. Really feel betrayed and bad for everyone. Be careful before you buy Choice warranty.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

WWe thank you for your feedback, a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns. Regards, Choice Home Warranty

Jul. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

debbie Ball Glendale, AZ

I signed a 3 year contract with Choice Home Warranty and not once have they covered anything submitted. The denied a water heater due to it not being maintained. They denied AC fix due to faulty wiring (done by a previous tech they sent out). They told me I would need to contact the vendor directly to work the issue out. I would research other companies, my recommendation is to pass on this Company.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Curtis McLilly Leavenworth, KS

They have been awful, dont want to fix or replace anything ... our ac went out had to pay 60.00 for them to come out and not able to fix anything.. its 96° in our house.. we have 3 dogs, 5 children, my husband and myself... plus my son and husband have asthma. They wont fix anything... save the trouble and get a real company.. American Home Shield.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 15th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Ryan Reeves Folsom, LA

This company is a scam. They tell you coverage is comprehensive, but if you read the fine print, nothing is covered. I purchased the warranty specifically for my AC, and specifically asked if the age of the system mattered because my system was old. When it went out due to normal wear and tear, it wasn’t covered because the system had rust on it. 2 separate AC contractors confirmed that the rust had no affect on the system going out, yet they still wouldn’t cover it. Save your money, I wouldn’t recommend Choice home warranty to anyone.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 15th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

A cancelling customer Enterprise, AL

We started having a leak from a bathroom upstairs to a bathroom downstairs so we called CHW and filed a claim. Once the technician came out they reported the issues and cost and choice denied the claim and said it was a pre-existing issue. We have lived in this house for just over 3 years and never had leaking issues. They only want your money and don’t want to pay for anything you file a claim for if it will cost a good chunk of change. Definitely a huge waste of money.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

NikRoh Peoria, IL

Not worth getting it . It takes a while for them to find someone. One technician actually came and said that he can't do the job for $60 and left. A second one came and ended up causing more damage than good. Just today, a scheduled service technician I called, told me flat out that he's not coming at all. They were also supposed to reimburse me for a service call that I ended up paying fully - had to send the request 3x and that was 2 years ago and still $0. I'm not renewing because it's a waste of money.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience, therefore, we regret to hear that you had a less than satisfactory experience .Our Consumer Advocate Department will contact you shortly to address your needs .
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 15th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Carol villegas San Antonio, TX

Just the worst. I’ve had other warranty companies but no one as bad as these folks. I’m beginning to believe their policy is deny first, and hope you go away. My policy clearly states ductwork is covered but they denied because of rust and corrosion? In my attic are you kidding. I’ve sent photos were just shows an old duct/...No corrosion or rust..SCAM MY DUCTWORK IS 100% PLASTIC. Their case manager says I am lying even though I sent photos!!!!!!!!!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
We thank you for your feedback, a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.
Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 10th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Angela Gamble Fayetteville, NC

Our Hvac system went out on us. Two weeks later technician came out said we had we had big leak (freon). Also did a leak search ,found the leak. Said we needed a evaporator coil. Technician contacted warrenty company claim denied. Said it was pre existing condition. The equipment stop working two weeks ago and because of something out of your control your claim is denied. I think I'm wasting money here.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear your frustration Angela. Our Consumer Advocate will contact you directly to provide further assistance.

Jul. 12th, 2019

star star star star star

Mary Taylor Harrison Saltillo, MS

It was very easy to file the claim. The repairman was very professional. It only took him minutes to find the problem and get it fixed.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Ashley Augusta, GA

A total waste of time. The company barely covers anything. In my case nothing at all I ended up spending more than saving. The last denial that I received I had the option of appealing with a case manager. That woman did not care about my claim at all and had the personality of a slice of cheese. The company has a grand presentation but is only a scheme company. Dont fall for it!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on


We thank you for your feedback, a representative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.

Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 11th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

MILTON Ray Philadelphia, PA

Please do not purchase Choice Home Warranty. Their customer service and technicians are a joke. I was more than a month without my washer and dryer. They approved and then denied both claims and that began a cycle of calls and messaging by myself just trying to get clarity and a resolution. I finally bought another set. They do not replace anything only offer a payout that in no way will afford a replacement of anything. Their resolution department in no even tries to resolve any issues. You are better off checking out another warranty service provider.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on
Our Consumer Advocate Department will contact you shortly in regards of your concerns.

Regards,
Choice Home Warranty

Jul. 15th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

G Coronado

We almost made a mistake by giving them 20 plus properties . Gave them 2 to try out and on first claim we go through there online system which is looking for a reason to deny . Call in for a clam and be ready for a 30 minute hold. The call back function wont even call you back . Don't believe sales pitch about ratings . There were attractive on price yet read coverage and its very minimal and best.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Our mission at Choice Home Warranty is to provide property owners with peace of mind by offering a high quality, easy and affordable way to protect their most valuable asset.  We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.  Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.  It may also be found on

Jul. 9th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Thomas Boyett Milton, FL

Choice home warranty is a horrible company if you have a claim. My refrigerator stopped working and they decided not to fix it but to replace it. Their offer was about half of what a similar refrigerator would cost. Additionally, I will not get the any money for replacement for up to 30 days. I am a realtor and I will not refer any my customers to Choice . I fully intend to tell every realtor and speak before the Realtor Associations about the unacceptable performance of Choice Home Warranty.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback a represnative from our Consumer Advocated Department will be contacting you shortly.

Jul. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Sam Flower Mound, TX

My ac unit is leaking gas from the evaporator coil. They claim to cover that in the warranty. But when I submitted the claim to them they denied the claim and said that the coil will not be covered due to "rust and corrosion". The ac technician diagnosed and reported that he does not see any signs of rust and or corrosion. I really regret getting the warranty plan from them because of false advertisement. What a waste of money, steer clear from CHOICE warranty company.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback a represnative from our Consumer Advocate Department will contact you shortly.

Jul. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Lois Broken Arrow, OK

I am so disgusted at “Bad” Choice Home Warranty’s standard response to complaints! They want to make customers sound like idiots, just because we believed their False Advertising “. Well, they got caught in 2015 for false advertising and using creative and deceptive practices to deny claims by the Attorney General. Let’s not let them continue. Oh and by the way, Chardonnic offered me ~$230 to NOT file a complaint with the BBB. Really?

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Jul. 1st, 2019

star star star star star

Rajeev Mehta Yorktown, IN

Very impressed with the service provided by your agent, Jordan N. With such agents, no wonder you a re 5-STAR rated company.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Aarti Bajaj Olathe, KS

WORST decision I had made since buying my house. I had to cancel my policy because of constant denial of claims. We had researched and looked at the reviews but we thought may be these are specific cases they denied. We just wasted $500 to this company for doing nothing for us. Dont walk, run away from these Cheaters! I would give it -5 stars if the app would allow.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. Our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.

Jul. 3rd, 2019

star star star star star

Tim Buchanan Southaven, MS

I am happy and grateful that Jerry S helped me find exactly what I was looking for. Big plus -He answered the phone when I called him back.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Ford McLaughlin Lincoln, NE

This Warranty company is a joke and has been ripping people off for years. I wish I had done more research before buying a 3-year plan only to have everything I've tried to make a claim on either be denied or left still broken by a technician who has no idea what he's doing. The technician they sent me was Rihanna at 1 star out of 200 reviews after changing his company name several times to get away from bad reviews.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience, therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the services we provided. We are making every effort to enhance the customer experience, therefore we have submitted your feedback to the Director of Customer Relations, who will review this matter accordingly.

Jul. 1st, 2019

star star star star star

charlie colegrove Waverly, OH

The service tech was excellent. Customer service was right on the spot. Overall my problem was taken care of in a very good and timely manner.

7 years ago

star star star star star_border

Ray Melissa, TX

filed claim on toilet that was previously worked on on 9/14. New claim for toilet running was filed on 6/18. Plumber came on 6/21, and arrived on time. Service was good.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

BC M. trussell Decatur, TX

The only reason I gave them 1 * was because it does not give an option for zero....this Comany is the worst Ive ever had... they are a scam in my opinion...run away! Ive had several attempts at claims now and have not gotten hardly any positive results at all from any and areas they claim to cover...and they dont mind tacking on extra charges for stuff on the premium...but for little reward. I will continue to sound the alarm as this is a terrible, terrible company and should not even be allowed to take peoples money...as I said...Run!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Jun. 27th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

NC vacations Mooresville, NC

We switched to choice home warranty. So far we have had 3 claims and they have covered nothing. First they don’t cover ice makers, next they did not cover the a/c blower fan because they said it was caused from a rusty bolt, third claim they didn’t cover Freon to go back into our a/c. We have 4 houses with them and will be cancelling. Trust me... don’t waste your money!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Jun. 25th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Nancy J Belanger Houma, LA

They have the worst service! We had a water heater go out with water all over our floor on a Sunday. By Monday afternoon they still did not have a technician and told us we could buy one and be reimbursed. We did that and then they tell us that we had to contact their technician first to be reimbursed. All we get is the run around but no payment. They continue to come up with more items we must do before getting reimbursed. DO NOT USE THIS WARRANTY COMPANY!!! I am sure there are better warranty companies out there, but Choice Home Warranty is not one of them.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience, therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the services we provided. We are making every effort to enhance the customer experience, therefore we have submitted your feedback to the Director of Customer Relations, who will review this matter accordingly.

Jun. 25th, 2019

star star star star star

barbara peters Alpharetta, GA

They respond quickly and set up service to meet your needs. I had a different company before and was very disappointed. Glad I switched.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

John Las Vegas, NV

Customer service is not open 24 hours a day as you state in your "good" ledger, which is a bad reflection on this review site. Also after agreeing to a monthly fee, I never received any warranty information in the mail to verify the agreement. I will be cancelling but it will require a phone call during my business hours to confirm since availability is NOT 24 hours a day as advertised by your site.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback John. You are able to place a claim 24/7 by calling 1.888.531.5403 or online at .

Jun. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

JJ Garcia

One of the worst experiences ever with this company!!!! MY ac had a leak and said we wont don any repairs on it until it completely is inoperable but if it breaks down we need to see receipts that you did some preventative maintenance. The phone operator was like you could have saved time if you just read the contract - who says that to a new customer !!!!!! please look at the reviews before purchasing Choice home warranty!!!!!! WORST COMPANY EVER!!!!!!!!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. It may also be found on

Jun. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

fred Clermont, FL

If you make a claim by phone be very careful what you tell them as their goal seems to be to deny claims. The best bet is to contact them by webpage and give as little info as possible. Customer service is useless, I was transferred six times trying to get a simple response, you get the feeling they're playing you in hopes you hang up. P.S. Never got an answer to my question as I was mysteriously disconnected

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. One of our Consumer Advocates will be contacting you shortly to address your concerns.

Jun. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Keith Kent Allen, TX

I live in a rental property covered by this warranty, the AC compressor unit has been bandaided a number of times already and they apparently refuse to replace the unit until it’s totally inoperable. I am a heart patient as is my partner if this continues and we end up in August with No AC this will be a major problem. I would never do business with Choice on my own and will be posting the same throughout Social Media. Bad Customer Service and Worse Customer Experience.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. One of our Consumer Advocates will be contacting you shortly to address your concerns.

Jun. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Chevydog Covington, TN

The Service warranty came with home purchase. I received my contract in the mail ,but when i tried to use it, I was told that it was a realtors contract, and the booklet I received was not what they would go by. So bait and switch? nothings covered? I tried to speak with agents... would not take my calls, would not respond to emails. The cooling company even resubmitted.. denied again . They pulled words out of the air, my house had settled? A brick house? really they are not a nice company would not use them again.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.

Jun. 19th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Cherie Livingston New Braunfels, TX

This company has never covered a single thing that went wrong in our brand new house. The first day we moved in, the garbage disposal did not work. They wouldn't cover it. Our Air Conditioner stopped cooling a few months later. They wouldn't cover it. The contract we were given states they are available 24/7. This is a lie, they most certainly are not. You might as well throw your money directly into the trash, as you would get the same result. Thoroughly dissatisfied.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience, therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the services we provided. We are making every effort to enhance the customer experience, therefore we have submitted your feedback to the Director of Customer Relations, who will review this matter accordingly.

Jun. 14th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Tawnya Jackson Houston, TX

Choice Home Warranty received their money in full but they do not provide services on the claims. I had two appointments that were set by them and no one showed either time or called to request a reschedule appointment. Basically you get no service after the sale and $375 just wasted on nothing. The representatives have no customer service skills to navigate you to a solution to take care of the customer. So please don’t sign up!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback. We regret to hear that you were not satisfied with your experience with Choice Home Warranty.
Your feedback gives us the opportunity deliver a better service, as we will reinforce the opportunity areas you advised in our next training sessions with the involved departments.

Jun. 13th, 2019

star star star star star_border

Kevin Coleman Allentown, PA

The person that came out said we had the wrong filter in our A/C air handler. The filter was the one recommended by the last guy that serviced the air handler.

7 years ago