Best Company badge 10,000 Reviews Choice Home Warranty Logo

Choice Home Warranty

star star star star star_border

6.7

Overall Score

cancel
info
star star star star_border star_border

Sapan Polepalle Scarsdale, NY

I find it helpful to have some coverage for the home. On the larger items is sometimes difficult to get choice to reimburse me for defective issues, but overall it is better than having no protection at all.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Choice Home Warranty makes every effort to enhance the customer experience, therefore, we appreciate your feedback. We have shared your feedback and concerns to the Customer Relations Director who will review this matter and handle accordingly.

Dec. 27th, 2019

star star star star star

Karen L Mitchell Sparks, NV

I have been very pleased with HC. I have used them several times. The repairmen they send are so nice and professional.

6 years ago

star star star star star

Charles Aransas Pass, TX

We had a Plumbing Problem which was corrected by Technician Isaac. He was outstanding in sharing the do's & don't regarding our problem.

6 years ago

star star star star star

Mark Benton, LA

I was very impressed with their service. The whole experience was much better than I ever received through other home warranty companies!

6 years ago

star star star star star

Sunnee Las Vegas, NV

Choice Home Warranty Service was fast and good. Although sometimes they can't repair it for you, but they will give you some compensation soon.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Joel Wichita, KS

They refused pay for my repair. I called back and they sold me an extended warranty and asked me to wait 30 days to use it. After all they refused pay anyway saying that my problem is not on the covered. But they have the Plumber report since the first day! Choice Home Warranty is not an honesty company. They are tricky, racist, and no respect for costumers. Don’t do business with CHW.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. Please send your policy/claim number to as we would like to provide a satisfactory resolution for you. In the subject line, please advise “Best Company Reviewer”

Dec. 18th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Julie Michel Middletown, MO

They didn't disclose pertinent info and do NOT cover what they claim. Took 14 days to dispatch a company for a water heater. The company came 4 times to do more damage than was original claim. Busted walls, sewer backed up in to house and misdiagnosed water heater. 30 DAYS without hot water. Replaced, at their recommendation to find out it was a $12 part. Called in new claim this am, talked to a manager and specifically named Mounts Plumbing to never be sent to my home again. Guess who they dispatched this afternoon!!! 😡

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience; therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the service provided by our technician. We are making every effort to enhance the customer experience; therefore, we have submitted your feedback to the Director of Vendor Relations, who will review this matter accordingly.

Dec. 16th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Emily F. Peoria, AZ

Too many exclusions included and the coverage is not great! Had a water heater problem with the house I bought a year and half ago, and they would not cover the cost/expense of repairing or replacing the water heater. Have been a loyal customer with Choice Home Warranty for 7+ years with 2 claims! Make my premium payments on-time every month. Not fair!

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you are not satisfied with our service, and we appreciate your feedback. In efforts to provide you with a satisfactory resolution, our Consumer Advocate will contact you directly to further address your concerns.

Dec. 12th, 2019

star star star star star

Mary Zaparoni Charleston, WV

Very easy to call and schedule a claim. The serviceman who has been called for my issues is always polite and explains everything he is doing.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

KB Lancaster, PA

Getting ready to cancel 3 policies. Choice will always find a way to deny a claim. I've been a client since 2015. I put in a claim for a shower leak (they said there wasn't one); a claim for a stove/gas leak (they said there wasn't one, and yet UGI had to come in, cap it off; and I had to buy a new stove) and a water heater venting issue (they don't cover vents). In each case, they charged $45 to tell me they couldn't do anything. That plus the annual fee .... not worth it. A ripoff.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you do not feel secure with our company. Choice Home Warranty can assure you that you have our policy for all of the right reasons. We cover most mechanical failures that happen due to normal wear and tear on the main systems, items and appliances in your home.
Choice Home Warranty encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Dec. 11th, 2019

star star star star star_border

J daniels Atoka, TN

The service is quick and precise! Great service we only use them once so far it ok I dont like the review been so long I think it should be the customer's choice

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

David New Port Richey, FL

Choice is a ripoff and a waste of money. They always try to find a way to NOT cover a claim. The door springs on my dishwasher broke and I was told that it was excluded from coverage. The customer service rep who took my phone call didn't tell me it wasn't covered so i had to pay the service charge and then be told. I appealed and it was denied. In my opinion it is a waste of money.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with the determination of your claim. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.
Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Dec. 9th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Jeff Tucson, AZ

I have had a service technician on the vendor list from Choice Home Warranty come to my property 5 times. Every time they have put a band-aid on the situation and called it good. I've now been forced to get an outside vendor to execute the repair, however, the process to file a claim is extremely cumbersome. Choice will not accept an invoice nor will they call the company that executed the repair. They require the technician to call them, which they refuse because they feel that Choice home warranty is too difficult to work with.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. Please send your policy/claim number to as we would like to provide a satisfactory resolution for you. In the subject line, please advise “Best Company Reviewer”

Dec. 6th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Mike Hurt Sapulpa, OK

the one star is as much on me as it is how i feel about choice home warranty. had i not assumed the coverage was the same as my previous warranty company i would not have made the purchase. obvious question, why did i change. i was concerned the quality of the repair people was declining. choice has done a great job of defining normal wear and tear to not include much of anything. i salute you for that. i canceled my contract, determining that i was not a good fit for choice.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you did not feel secure with our company. We are here to provide peace of mind, save you time, and money by offering a one stop shop. We cover most mechanical failures that happen due to normal wear and tear on the main systems, items and appliances in your home.
Choice Home Warranty encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

We regret losing you as a customer.

Dec. 5th, 2019

star star star star star

Yurcania Toribio Westtown, NY

I like the options and the sales. Aaron was able to understand what I was buying and I am hopeful that when filing a claim will be just as easy.

6 years ago

star star star_border star_border star_border

John Plummer Buckeye, AZ

I would like to rate CHW higher but my experience so far is frustrating. The technician removed the control panel for my oven and gave me no idea when it will be repaired. This really impacts our holiday plans. I am not a happy customer.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience; therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the service provided by our technician. We are making every effort to enhance the customer experience; therefore, we have submitted your feedback to the Director of Vendor Relations, who will review this matter accordingly.

Dec. 4th, 2019

star star star star star

Carl Walker Jacksonville, AR

Used them 3 times in 2019. Each incident was handled promptly and professionally. I saved about $125 per repair, I'm happy.

6 years ago

star star star star star_border

Michael Dagostino Newfoundland, PA

I had good experience and bad experience overall it is a good insurance but you need to read very careful the details that comes up when they send the repair person.....

6 years ago

star star star star star

Kathryn Foley, AL

Was very impressed with the fast service. With in an hour and a half, the technician was at our door to get our furnace working. Great job

6 years ago

star star star star star

Angie Kenner, LA

I am totally satisfied with Choice Home Warranty. The company's response was very quick. I will recommend to this company to my family and friends.

6 years ago

star star star star_border star_border

Mike Maher Boise, ID

1st time I used chw for a garage door problem. I had to pay more than the $60. 2nd time, today I put in a claim this am and have still not heard from a tech. I recd your email re: my claim but no other response.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.
We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,
CHW

Nov. 25th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Susan Marana, AZ

I started a home warranty service last October and submitted my first claim this week. Who would have thought a warranty covers everything on the water heater except the water heater itself. What a joke. I feel completely taken advantage of and am extremely disappointed. Now I’m looking at a $1200.00 replacement cost after paying a $75.00 service fee that got me absolutely nothing.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback our records show that your unit was repaired. If there are any further issues with your unit please contact 1.888.531.5403 and speak with a claim’s intake specialist.

Nov. 22nd, 2019

star star star star star

Gerald Hughes Painesville, OH

I needed my garbage disposal replaced due to it leaking profusely. The technician was knowledgeable and friendly. Did a good job.

6 years ago

star star star star star

Ralph Liberatore Bear, DE

Placed the call, the customer service rep quickly took my information and that’s all it took. Had an Appt in less than 10 min.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Joe Jarjis Farmington, MI

Took almost two weeks to get a tech out. Finally scheduled the appointment without letting me know first to see if I was even available to be home. So I took the day off and the tech never showed up. Tried calling Choice Home Warranty to speak to a manager. Was told one wasn’t available but that they would call me back. Needless to say no one ever called back. Big mistake going with Choice Home Warranty. Don’t make the same mistake as I did.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.
We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,
CHW

Nov. 20th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Lora Ord New Haven, WV

Very disappointed in CHW. I have to use my own tech due to no one wants to wait on CHW to reimburse them. And then they require the tech to remain on hold for 20+ min while they (CHW) figure out what to do, when he needs to get the job done and move on to the next. So inconvenient for both the homeowner and the tech. They don’t have to make it so difficult!

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Choice Home Warranty makes every effort to enhance the customer experience, therefore, we appreciate your feedback. We have shared your feedback and concerns to the Customer Relations Director who will review this matter and handle accordingly.

Nov. 15th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Riju Austin, TX

I am still struggling to get a help with a very simple fix in Washington machine! The choice Warrenty team keep promising me that the technicians will fix the issue since TWO months! I paid upfront for 3 years services. I tried to speak to the manager every time and customer care reps keep saying that managers are not there to speak customers and they only for administration jobs!!!!! If you want more about my experience with Choice Home Warrenty team, please contact me on Facebook/ instagram rijuvarghese/Austin. Thanks

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. Please send your policy/claim number to as we would like to provide a satisfactory resolution for you. In the subject line, please advise “Best Company Reviewer”

Nov. 18th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Wanda Bowling Green, KY

Choice Home Warranty does not honor the policies. I am in the process of finding my own tech to take care of my heating unit. I have contacted several times about getting this service taken care of. Sometimes no response from them, to find your own tech and we will reimburse you. And there are all kinds of stipulations to the reimbursement process. I am so disappointed and frankly angry with them. I feel like I have been duped out of 460.00 for nothing.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.
We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,
CHW

Nov. 7th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

unhappy Douglasville, GA

Company is a scam. Was advertised as a if we can't fix it then we replace it. I have been refused common wear and tear repairs due to the fine print of their contract. Contract caps at 1500 dollars, this does not buy a new air conditioner. They advertise as 24/7 but in the evening phone just rings and rings. Can take weeks to get a technician to only find out choice will not cover repair.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you do not feel secure with our company. Choice Home Warranty can assure you that you have our policy for all of the right reasons. We are here to provide peace of mind, save you time, and money by offering a one stop shop. We cover most mechanical failures that happen due to normal wear and tear on the main systems, items and appliances in your home.

Choice Home Warranty encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Nov. 7th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Bashar

I customer for two years, don’t waste your time on money with them, thief and bad customer service, beside you lose the cost of the insurance, every time somebody come to inspect you pay extra $45 and hundred percent of the time they decline, they are you about all cases, they always find excuse in the fine print. Less headache and cheaper to find local contractor by yourself, or try other company. Don’t don’t don’t.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Nov. 5th, 2019

star star star star star_border

Janet Phoenix, AZ

I was under the impression when I signed up for 6 years that if I had any problem with my appliances that it would be covered. Not so. Very diaappointed.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Michelle Mesa, AZ

I really thought that I was going to get great value for my money - however, I did NOT - they advertise that items such as your water heater are included for repair or replacement but then they have "fine print and exclusions " and my technician reported something different from what he told me. I did NOT get a repair or a replacement. I have requested a refund for my time left. I gave a 3 star on customer service because I was treated well when buying the contract (although inclusions and exclusions were not explained) and treated very well thru the refund process.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Nov. 1st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Kristine R West Columbia, SC

I needed my water heater fixed. first thing they wanted to do is deny my claim. I pushed back they sent a tech. My water heater worked for a day. I cancelled choice and they would not honor my claim even though they had my money!! Make sure you read all the fine print they had more reasons not to fix it than to fix it. Complete rip off! Glad I did not have them for long.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Nov. 1st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

jerry gregory Clay, NY

please everyone read your contract , I would hate to see anyone this winter feel secure with this company and have a major problem like furnace shutting down because it isnt covered if you read the fine print.all the parts that make it run are not included in the plan. a valve that opens and closes in furnace which is an expensive part they wont repair just told me to look at my contract so i going back to my old company.

6 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Oct. 31st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Pamela High Point, NC

I am really upset with Choice Home warranty right now. They are sending a second tech out for a second opinion why? What happened with fixing the washer? What is the problem here. I paid you the 45 dollars. Why aren't you fixing it. I am mad as a hornet nest right now. Why couldn't the 1st tech. fix it. Why do I need another technician to come give another opinion on it. I need my washer fixed here.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.
We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,
CHW

Oct. 31st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Charles Roberts Powder Springs, GA

Bad information, the plumber that was sent to our house was threatening so my wife called company and said she’d call police if he showed up. Choice would not dispatch someone to my house 3 days from the time we called. The water leak wasn’t going to wait 3 days and we didn’t want more damage to our house. Had to call someone else. NOT A GOOD SITUATION.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience; therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the service provided by our technician. We are making every effort to enhance the customer experience; therefore, we have submitted your feedback to the Director of Vendor Relations, who will review this matter accordingly.

Oct. 30th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

CYNTHIA DEPORTE Grand Junction, CO

I HAD TO PUT ONE STAR CAUSE IT WON'T LET YOU CHOOSE NONE!!HORRIBLE COMPANY!! DON'T WASTE YOUR MONEY ON THEM!! THEY DON'T COVER ANYTHING EVEN AFTER THEY SAY THEY DO AND IT'S ON THE WEBSITE!! THEY ARE A BUNCH OF CROOKS THAT TAKE YOUR MONEY THAT'S ALL!!! EVERY TIME I HAVE CALLED THEM AND THEY SEND A COMPANY TO MY HOUSE THEN CHOICE HOME WARRANTY SENDS ME AN EMAIL SAYIING THEY DONT COVER IT AND MY CLAIMS ARE DENIED EVERY TIME & I END UP PAYING FOR EVERYTHING OUT OF POCKET EVERY TIME!!! BAD FALSE ADVERTISEMENT!!!!

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Oct. 30th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Disappointed Don McKinney, TX

Well I have no clue how the repairs are handled because I have filed 3 claims for 3 different issues and not one has showed during scheduled times. 1 said they never got the order. 1 just never showed. 1. Text they had to reschedule. When I called they company they said sorry. So I am calling tomorrow to cancel and get a refund. DO NOT USE THIS COMPANY. I am a real estate broker and deal with warranty companies all the time. I was promised by the marketing rep that I would love Choice. SHE LIED.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.
We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,
CHW

Oct. 24th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Lori Tims Valley Mills, TX

I gave this company one star because it can't go any lower. This company's home warranty is not worth the ink and paper it is printed on. They do not have contractors that will work with them. They say to get your own and get reimbursed. They do not pay the reimbursement. Happen twice on on our property. HVAC and water heater. I am a real estate broker and I will inform all my clients of my experiences.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,

Choice Home Warranty

Oct. 23rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Blaine Indianapolis, IN

The advertisement for this company statements are inaccurate. Takes months to hear back from the company. They hardly cover anything. We had a refrigerator go out the week we moved into our new house and they have us $50 to replace a part that was only a fraction of the problem. Also we have a furnace that wouldn't turn on weeks after moving in and we were told it could possibly catch our house on fire. Still no replacement. So no, I wouldn't recommend them.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Oct. 23rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

RS Kahle Mesa, AZ

i called because my heat pump stoped working the service tec came out checked it out stated a factory seal in the compressor went bad choice warranty denied my claim stating the copper in the compressor Rusted. copper can NOT rust. she report stated normal wear and tear not rusted. they just screwed me out of over 4200.00 dollars. there a scam. stay wsy from this company

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Thank you for your feedback.
We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.
Kind Regards,
CHW

Oct. 21st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Michael Brown Knoxville, TN

My overall rating is below 1 star but it won’t allow me to not select less than 1. Their service and customer support is very bad. They do not plan on taking care of any of your home products. They always claim you did not care for your appliances or you allowed the product to go bad, therefore they are not responsible. All lies and they are stealing money monthly from thousands of people. I have stopped business with Choice Home Warranty.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you did not feel secure with our company. We are here to provide peace of mind, save you time, and money by offering a one stop shop. We cover most mechanical failures that happen due to normal wear and tear on the main systems, items and appliances in your home.

Choice Home Warranty makes every effort to enhance the customer experience, therefore, we appreciate your feedback. We have shared your feedback and concerns to the Customer Relations Director who will review and handle accordingly.

Oct. 21st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Cory Blackburn Smyrna, GA

I'd give 0 stars if I could. I got a second opinion of the root cause issue to my water heater proving the first technician came out just listed the exclusion of the contact to void the warranty. Second opinion confirmed is was the age contributing to the water heater failure and choice then tells me the water heater is covered on my policy, just not the tank. Terrible company that transfers you around using loop poles and never solving anything.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear your frustration Cory.


We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.

Oct. 18th, 2019

star star star star star

William Nolan Simpsonville, SC

Had a leak in our toilet that I could not find. The Choice plumber was able to repair it in a jiffy. We are extremely pleased.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

CH Brandon, MS

RUN. I have had another warranty that actually paid or fixed items. This company pays very little towards replacement. They deny almost everything. They don't have techs. You have to get your own most of the time and then wait a month to be reimbursed. They told me they paid the same as my previous warranty. THEY LIED! Beware also - I saw on BBB that they had a problem with reimbursing people for reviews so they may not be accurate.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear that you were not satisfied with our policy. We are committed to providing a positive customer experience and we take all feedback very seriously.

Choice Home Warranty provides home warranty service coverage on the systems and appliances listed as ‘INCLUDED’ under the terms of the User Agreement sent to you at purchase.

Our policy covers mechanical failure due to normal wear and tear. We encourage all of our customers to review their coverage. It may also be found on

Oct. 14th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Renee Pearland, TX

They are a joke! Don’t believe their fake advertising, phony warranty, and lies and excuse. They only want your money and service you will never get. I called about my microwave going out. They asked me to pay the 65.00 road charge and they only approved $ 227.00 for the repair. I refused and the escalated to a team lead. She came back with an offer of $247.00 and said it was final. The cost to replace is over 700.00 (250.00 microwave, 250.00 installation and trip charge 150.00 .. plus taxes ....50.00 Look whose paying for the microwave I will sue them

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.

Oct. 14th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Phylis C. Lansing, MI

Their statement is if we can’t fix it we will replace it. They couldn’t fix my central air conditioner and they didn’t replace. T he dispute was settled by giving me 1,500.00 dollars. Where can I purchase a central air unit for that amount? Upon contacting them to cancel my policy I was told it I do so there is a possibility the check will be cancelled also.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We regret to hear your frustration Phylis.


Please contact us directly at 1.888.531.5403 for further assistance.

Oct. 8th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Erica Contreras San Marcos, TX

It took 2 months for choice home warranty to send 3 different repairman to inspect my refrigerator and then decline my claim (they went the repairman's recommendation that wasn't covered). 2 months without a refrigerator? Because that's the service we signed up for, the empty promises while taking our money. The year before it took a month and half to send someone out to inspect our ac in the middle of summer in Texas, again not supplying the customer service they said they would while taking our money.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience and regret to hear your dissatisfaction. In efforts to assist, our Consumer Advocate will message you directly to further address your concerns.

Oct. 4th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Pam Giordano Branford, CT

They don’t pay there vendors timely and have lost many they sat someone will come quickly, but they do not pay for weekend fees. Kitchen sink backed up I called Friday usually Rooto rooter came. Instead a guy is coming from Stamford ct to Branford Monday. Terrible co. They try hard to to pay replacement. Many vendors won’t work with them. They are drilled and paid late. Don’t buy a home warranty. I have been a Real estate broker for 32 years worst company ever.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

We strive to provide the best customer experience; therefore, we regret to hear that you were not satisfied with the services we provided. We are making every effort to enhance the customer experience; therefore, we have submitted your feedback to the Director of Customer Relations, who will review this matter accordingly.

Oct. 1st, 2019

star star star star_border star_border

Jim Tam Arlington, TX

Sales person was quick to contact me as soon as I poked around on your website but he was extremely pushy. He wasn't a good listener and was intentionally vague with his answers.

7 years ago

Choice Home Warranty Logo

Reply from Choice Home Warranty

Choice Home Warranty makes every effort to enhance the sales experience, therefore, we appreciate your feedback.

Sep. 24th, 2019