2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

star star star star_half star_border

5.6

Overall Score

cancel
info
star star_border star_border star_border star_border

Corinne Mitchell Sacramento, CA

I called several weeks ago to get service for our refridgerator and no one has contacted us! The woman I spoke with was very nice and took our request and assisted us and was very professional, but no contractor has called

8 years ago

star star star star star

Diana Indianapolis, IN

Very pleasant to work with. Very courteous & knowledgeable & caring about your situation

8 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Randi Scharff

You rarely have service providers in our area. Very frustrating!!!

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Randi, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Mary Louise Billingsley

Because I never can get anyone on the phone

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mary, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Randall Webster

Not timely response from hired contractors

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Randall, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Christine Tempe, AZ

They're completely unresponsive, there's no urgency, we were without heat for over a month.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Christine, we're sorry to hear about the issues you've experienced. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thank you for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 31st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Salvadore

Takes forever to get a hold of someone. It is very extremely hard to do.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Salvadore, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 23rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Breana Montgomery, AL

Customer service line is long. My item is still not fixed. I want someone to call me.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Breana, we're sorry to hear your item is not fixed. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 23rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Charles Martin Denver, CO

Would like a lower rate. I'm on a fixed income

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Charles, thank you for your feedback and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Diane Murfreesboro, TN

Terrible wait times on the phone and poor customer service and awful resources.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Diane, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kishor patel Naples, FL

Cannot get work done have multiple issues since first week of dec still none been taken care off

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kishor, we're sorry to hear your issues haven't been resolved. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anita Rice Mesa, AZ

No heat in my house while i had a 90-year-old guest. They made no effort to expedite their help.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anita, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you described is not the experience we aim to provide. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thank you for your feedback and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Gordon Hecht Ormond Beach, FL

Terrible communication and unable to resolve claims

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gordon, we're sorry to hear you feel that way. What you described is not the service we aim to provide. We'll do our best to provide a better experience next time. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Peter Stroup Golden, CO

their contractors due not follow up as required

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Peter, we're sorry to hear about the issues you've experienced with our independent contractors. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Jan. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Saundra Dendy Carson, CA

Submitted Several requests never received call from vendors

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Saundra, we're sorry to hear you're still waiting for contact. We're here to help. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty with your service address, and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Jan. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Tim Vail, AZ

I really dislike that every call has a minimum charge

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Tim, thank you for your feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. Thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 29th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Barbaros Selnur Erdal Ponte Vedra, FL

I am still waiting on repairs to be completed for more than 2 months now

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Barbaros, thank you for your response. We're sorry to hear you're still waiting for a resolution, we're here to help. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook. com/210HomeBuyersWarranty with your service address, and we'd be happy to review your claim and help you get this resolved.

Oct. 21st, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Abdul Rashid High Point, NC

The contractors did a bad job and 2-10 took their side instead of the customer

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Abdul, we're sorry to see we earned a poor rating from you. If you're interested in discussing the details of your experience, or if we can do anything to help, please send us a private message, here or on Facebook, and we'll be happy to assist in any way we can.

Oct. 11th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dallas

My air conditioner quit on me and they never showed up so I can ever find someone to get out here.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dallas, we're sorry to hear about your air conditioner. If you're ever in need of assistance, please know that we're here to help. If you need additional help, you can send us a private message on Facebook and we'll be happy to assist in any way we can. Thank you for your feedback and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Sep. 24th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

yassine bahammou Lorton, VA

It took 30 days to replace a water heater which is a crucial piece of appliance

5 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Joan Mierzwa Columbus, GA

I'm still waiting for a refund from them on lock replacement/new home. I've called many times.

5 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Collin Newberry Birmingham, AL

We are over 2 months after our claim was filed, and our appliance has not been replaced.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Collin. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 25th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

DEBORAH KENNEDY Vero Beach, FL

I made a service call for my washer machine and the service company never called me.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Deborah Kennedy. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Corrie Brown Newark, DE

when you need them to cover something they don't cover the full amount that needs to be done.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Corrie, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible.

If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

McFadden Waldorf, MD

It is not worth the money. You pay the service fee and still have to pay out of pocket

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello McFadden, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible.

If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Blake Gibson Jacksonville, FL

Subs sent out were below par; took month for finalization; 2-10 wouldn’t honor warranty

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Blake, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. We’ve looped our contractor relations team in about this issue. If you’d like, they can contact you shortly.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

DAVID B Dacula, GA

Poor seevice, i had multiple assurances if someone calling me back but didn’t hallen.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello David, thanks for letting us know about the problem you’re having. We can notify our escalation team. They can contact you promptly, if you’d like.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We apologize for the stress and frustration we’ve caused you over the past [LENGTH OF TIME].

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anthony White Tucson, AZ

2 claims so far with over a month since initial service request and no solution at all

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Anthony. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Mar. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Shelley Glen Carbon, IL

Response time is awful especially when a furnace goes out when it's cold outside .

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Shelley, we’re really sorry about how long it took for us to address your service request. We hate letting our clients down. Someone from our escalation team can contact you to discuss next steps if you’d like.

If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
Our goal is to make the service request experience easy for you. We hope you’ll give us that chance again.

Mar. 5th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Stephanie Round Hill, VA

Gave me a runaround. Tries to get out of paying for services. Refused services.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Stephanie, we’re terribly sorry that the service request process was so frustrating. We hate letting our clients down. If you’d like, someone from our escalation team can contact you to discuss next steps.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We hope you’ll give us another chance to make this right.

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Eric Ciliberti Boca Raton, FL

Coverage is poor. They wouldn’t fully reimburse the cost of our new water heater.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Eric, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible.

If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Mar. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Sydney L Showers Concord, NC

Important service not covered. Foundation repair

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Sydney, we’re disappointed to learn that you’re unhappy with our coverage. We’d like to help you find better-fitting coverage, if possible.

If you’re willing to talk about other options, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

We want to provide you with the right coverage for your needs. We hope you’ll give us a chance to do that.

Feb. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Torres Spring Lake, NC

They did not fix my microwave oven, but they did buy me out to get a new one for $12.53.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Kathy Torres. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

J Gentry Mesa, AZ

Disappointed with the company not the service people that were sent out.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for your feedback we are sorry to hear about the issues you had with the independent service provider. If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message on our Facebook Page or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.

Feb. 4th, 2021

star star star star star_border

Dave Lamb Tucson, AZ

Dispatched quickly, sent Wildcat Plumbing, which was a great company to work with to make repairs.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

John Clark Jacksonville, FL

I wish there was a Zero. Terrible service! Over a month and still working a broke refrigerator! Keep changing parts. Never hire this insurance company. They are Crap!

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Issiaka Culpeper, VA

I contacted 2-10 about a leak issue on Friday, but someone came on Thursday, so you better not have a big issue. And the service fee ($189) is outrageous.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Frank Houston, TX

Bought a structured warranty, when got roof leak . Call them they say roof is not a structural of the house , so not cover . They just want take the money .

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Phillip Hendersonville, TN

They are relatively quite deceptive in terms of coverage. We got insured, when the appliance failed, they denied coverage stating it as being preexisting.

7 years ago

star star star star star

Debbie Kingsburg, CA

Excellent staff in knowledge of there warranties. Helpful caring and fast.

7 years ago

star star star star star_border

Chris Wright Clinton, IN

Wished the coverage paid more I still paid more then 2-10 insurance did not think that was fair.

7 years ago

star star star star star

Courtney Willner Omaha, NE

Always prompt, professional, courteous, and very clear communication.

7 years ago

star star star star star

Meghan Omaha, NE

Online info is easy to use and navigate through. Thanks for helping us out!

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

SUZANNE L HUENINK

Three weeks later I'm still without a dryer And no one is calling me I got the run around when i called Horrible service You cashedthe check... when will i have a dryer

8 years ago

star star star star star

Diane Kent, OH

Very fast response. Repair done in a timely manner. Very professional.

8 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

McKay Stein

Hard to get ahold of. Vendors unreliable, and not clear on what is covered.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi McKay, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Steven Fairwell

Still waiting on my claim to be completed. It's been 6 months

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Steven, we're sorry to hear about the issues you've experienced. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Mike starbird

They changed the terms in the middle of our policy

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mike, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Pickett

Service and response is not good. Do Not return phone calls.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kathy, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Rick Edgell Richmond, TX

Not very responsive. No concern for their customers.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Rick, we're sorry to hear you feel that way. If there is anything we can assist you with, please give us a call and we'll be happy to help. Thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 28th, 2022

@endstack