2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

star star star star_half star_border

5.6

Overall Score

cancel
info
star star_border star_border star_border star_border

TOMMY JONES Canton, GA

This company does not stand by what they advertise. They take for ever to get your issue looked at and give you the run around when it comes to what they cover . They call the cheapest repair people they can find, not reputable repair companies. This company only looks out for itself.. buyer be ware!!!!!

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Frank Dizon Charlottesville, VA

this company is horrible, when my tankless water heater break down and the Plumer highly recommend to change the unit because of multiple problems, they did not listen to expert and find a way just to pay for ignater for them to save money

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Judy M Hope Mills, NC

Very poor service!! They falsely advertise about service fees and additional charges. You have to continually call them to get your service work done . They don’t follow up to make sure service is even being done . DO NOT BUY!!!!

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Michael MYRIE Whiteville, NC

Un Freakin Believable! Is pretty much all I can say to describe the worst experience I ever had. Totally felt bamboozled by company. Customer service sucks, policy sucks, beware of hidden fine print. Cover your butt and find a better company!

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Charlie College Park, MD

As expected! The biggest waste of money. Reported a broken refrigerator on 7/21/2019. Today is 8/2/2019 and I still have no functioning refrigerator. They said the claim was closed. Then it was in a different department. Nightmare.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

ZA Phoenix, AZ

Called in with a/c out and asked for it to be expedited since are are under 110 degree weather. They said unless the state declares a state of emergency they don’t care. Two young kids with a house that should hit 110 which is very dangerous and they don’t care. Avoid them

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

William Stanley Wayne, PA

First call encounter rep with attitude. Apparently when my heater broker down at night in sub-zero weather with 4 young children and they did not answer, my call another contractor is not covered. AVOID this Company!!!!!!!!!!

7 years ago

star star star star star_border

Annette S. Buffalo, NY

Being a first time home owner can be a bit scary , with 211 I'm able to enjoy my home and not worry about affording repairs.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Richard Barron Warren, OH

Do not even attempt to do business with 2-10. They contract with high pressure contractors that insist on arriving to make repairs that are clearly (per the 2-10 representative) not covered. Realtors pressure sellers to buy this service because it makes the buyer feel secure with the purchase when nothing could be further from the truth!

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Glenn Williams Noblesville, IN

Customer service is horrible. Had to call them 4 times in a day before I got to speak with anyone. Once i did they did not apologize for my experience. Asked to speak with manager who would not take my call and promised call back that never occurred.

7 years ago

star star star star star_border

Mary Bordentown, NJ

My request, the call from the service company and the work performed were all handled professionally. The repairman was especially good at his job.

7 years ago

star star star star star_border

Naresh Colonia, NJ

I spoke with multiple representatives while renewing my warranty and adding other components. They were very helpful and knowledgeable.

7 years ago

star star star star star

Brittany Therrien Fremont, NE

Very quick respinse time! Love the convenience of being able to submit a claim 24/7. Very friendly customer service.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Bruce John Stroud Medford, NJ

I would give 0 stars if it were an option. The people were sympathetic but could care less.2 weeks for a hot water heater. This is unacceptable. The contracture was rude, overpriced and could care less. I will not use this company.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Mark Williams Baaith , Grand Island ,NY Grand Island, NY

Poor response time, One service provider in my area, Poor customer service, Called with no heat, 5 days later I call back and ask "wtf", and we spent 20 minutes on how offended the rep was at my language..while my kids shivered....

7 years ago

star star star_border star_border star_border

Melissa Waterford, NY

It would be better if they allowed the customer to find a contractor. Long wait time with the one they assigned to the job which most recently led to 10 days without heat, for a repair that took less than 20 minutes

7 years ago

star star star star star

Dennis Southampton, PA

You were great with communication. You called me often to update me on the process and explained each step clearly.

7 years ago

star star star_border star_border star_border

Doris Brunswick, GA

1 year with purchase of new home. Yes, had to use it. Service was fine. Now time for renewal. $800 for a year. Very high. Shop around. I got Choice for half that....same coverage.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kathy Orlowski Maryland Heights, MO

2-10 has been very unreachable, no followups, and do not seem to make customers number one concern. Our issue has been dragging on for over 3 weeks. Our contractor on the other hand, Zeller, has been wonderful in responding and trying to get 2-10 to get us an update

8 years ago

star star star_border star_border star_border

Manish Hasrajani Hillsborough, NJ

They unfairly pass on the cost of the repairs to the customer by letting contractor charge for uncovered/unwanted procedures in the repair. Contractors use those uncovered charges to recover the underpaid labor cost.

8 years ago

star star star_border star_border star_border

Douglas Lindley Dayton, OH

Service is good if the problem is remedied on the first visit. If 2-10 has to make a decision on the repair recommendation, it takes forever, is poorly communicated , with little regard for the clients inconvenience.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jenny Davis Milton, TN

This company has been unable to follow through and after months of phone calls my HVAC unit is still not working properly. This home warranty was purchased with my new home. It is a joke. Better to have no warranty service than use this company.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Bridget Jimenez Spotsylvania, VA

Insurance scam at best, legally tricking and misleading homeowners. Contracts are highly questionable. We contracted with 2-10 in May of 2017, and have regretted it ever since discovering an electical problem in our home. They are smart mouthed, dishonest and you will be very sorry if you throw your money away on this scam of a company.

8 years ago

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

CAROL LAWSON

Quick response; patience; quality service

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Carol, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Dwayne lightning

Lied to when bought it salesman told me that they will fix my ice maker

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dwayne, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

t j

2-10 is decent because they replacement policy.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi TJ, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Charles Swats

Not the smoothest operation regarding selection and scheduling of contractor

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Charles, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Victor

Very little help I get from them. I was surprised very little was covered.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Victor, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Gevin

I used my warranty twice, and twice no one showed up.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gevin, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Hary Hockessin, DE

They were very quick to respond. Once my sink wasn't draining appropriately so they deployed a plumber out.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Hary, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 5th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Divina Sosa Fleming Island, FL

Good customer service but waiting too long

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Divina, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 5th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Ralph Randall Columbus, GA

Will repair but not replace. Have been out to work on heat pump numerous times.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Ralph, we do repair when a repair is possible. We consider replacement when your unit is no longer repairable. If you feel we did not honor our coverage, please give us a call and we will review your claims with you. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time.

Mar. 23rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Shaun Addison Alexander, AR

The flexibility of submitting a claim is very beneficial.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Shaun, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Barbara Rehder Brighton, CO

Still waiting for a call regarding a fridge issue from Jan. It was poorly fixed and the next guy never showed up.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Barbara, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Franklin

If I could go back and choose a warranty company probably it wouldn't be 2-10.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Franklin, thank you for your review. We're constantly working to improve our customer experience and feedback is vital. 3 out of 5 stars is not the experience we are trying to provide. If there is anything we can do to improve your experience we'd be happy to learn. If you're interested, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty

Mar. 23rd, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Kathy Chandler, AZ

Did not submit my claim for 3 was out of wash machine for 3 months

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kathy, thank you for sharing. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Mike Mandeville, LA

Don't always get things handled quickly. One item outstanding since August 2021

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Mike, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Gary Fansler Phoenix, AZ

Takes too long to find a responder to service. Ends up costing more than using individual service.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gary, we appreciate your feedback and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 14th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Tamica Royal Tucson, AZ

Customer Service is the worst and impossible to speak to real person and when you do they lie to you

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Tamica, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 14th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dina Evans Fredericksburg, VA

I have escalated a claim twice with no response. When I call, it's impossible to get a representative on the line.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dina, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Andrew Richmond, VA

They change their coverage without informing customers and then automatically renew the contract

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Andrew, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Kara Yulee, FL

I love the coverage, but when I need customer service no one ever answers

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Kara, thank you for sharing. We are aware, and apologize, for our extended hold times. We are working tirelessly to resolve this issue. We highly recommend using our homeowner portal to place claims, check status updates, etc. We appreciate your patience and understanding while we work through this and hope you’ll take advantage of the self-service options available through our homeowner portal found at 2-10 .com/sign-in/

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Rose sprague Aurora, CO

100$ replacement for appliance after 100$ co-pay ! Seriously ? Not good at all

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Rose, we're sorry to hear how you feel about your recent experience. If you feel we did not honor our coverage, please give us a call and we will review your claim with you. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time.

Mar. 7th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Jeannie Newnan, GA

They are quick and good customer service

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Jeannie, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Donna F Stroup Decatur, GA

Have to place multiple requests for each service call. They cannot fix it on the first visit, or sometimes at all.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Donna, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook .com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Roechelle Croskey Atlanta, GA

Customer service was good despite long wait times

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Roechelle, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 16th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

William Poole Norfolk, VA

Still waiting for them to approve the replacement of my leaking water heater

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi William, we're sorry to hear about your wait. If you are still in need of assistance, please let us know and we'll be happy to help get this resolved.

Feb. 10th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

K cloyd Dayton, OH

It took 3 months to fix my furnace. I spent 3 week ends without heat. No one really cares

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi K, thank you for your honest feedback. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. What you described is not the experience we aim to provide. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 10th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Dutson Cape Coral, FL

It took over 2 months to fix our refrigerator and then offer ~$410 for US to get it fixed. Horrible service.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Dutson, thank you for sharing. We put a lot of time and energy into improving our customer experience and your feedback is a huge help. What you described is not the experience we aim to provide. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Stacie N Mosley-Lynch Venus, TX

Affordable, reliable, honest, quick turn around time

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Stacie, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Feb. 1st, 2022

@endstack