2-10 Home Buyers Warranty Logo

2-10 Home Buyers Warranty

star star star star_half star_border

5.6

Overall Score

cancel
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Fulton Indianapolis, IN

Every time I call with a problem, the problem is taken care of as soon as possible. It is the best price.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey there Fulton, we’re so happy to read that you had a great experience with our services. Our goal at 2-10 Home Buyers Warranty is to make the service request process as easy for you as possible. We’re glad we could help you!

Feb. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous Tucson, AZ

Customer service is not very accessible or very helpful. I had to use my warranty multiple time on my hvac unit and they were not very good experiences. It took a of time to diagnose and fix the problem. The repairs are often not correct.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Anonymous, we’re so sorry about the experience you had. Though we hate to hear that you had such a negative experience, we’re glad you told us about it.
If you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to earn your trust back. Thank you for your feedback.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Tehsel Dallas, TX

It’s a very poor service. They’re difficult to deal with. You have to get on the phone with them repeatedly and beg and plead to get anything done. I am currently in a despite with them over a vent hood in my house. They’re saying they don’t cover it when it clearly says they do.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Tehsel. We’re upset that your service request is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this problem.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Lakisha Atlanta, GA

When my HVAC system was not working and it was extremely cold in my house, they were unable to help me rectify the issues. The warranty does not cover much and the servicemen they do send out are not competent on what they’re coming out for.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hello Lakisha, we’re sorry and disappointed about the poor experience you had with the independent service contractor we dispatched. We’ve looped our contractor relations team in about this issue. If you’d like, they can contact you shortly.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another shot at resolving your issue and keeping you as a customer.

Feb. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Rosemarie Winder, GA

Awful phone interface, I had to wait ten minutes to get someone but the electrician they sent out was good and was out pretty quickly.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for your review, Rosemarie. We’re glad that your overall 2-10 Home Buyers Warranty experience was good. We do want to apologize for the issue you had dealing with our phone system, though. We’re already working on fixing that issue for your future calls.

If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.
Thanks again for your constructive criticism.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Stephen Dayton, OH

The price seems reasonable. They’ve pretty much fixed everything and they’ve been very responsive and clear.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Stephen, thanks for your fantastic rating. Everyone at 2-10 Home Buyers Warranty works really hard to make it easy for you to recommend our services to others. Thank you for your continuing business!

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Diona Columbia, SC

It came with the package when I bought my home. The service could have been better. It took too long to get things done. I’ve been without hot water for a month.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi there Diona, thanks for your review. We’re really sorry about the long hold time you dealt with on our phone system. We hate waiting on hold, too, and we really hate making you wait.

If you’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had, we’d love to chat with you. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 and we can discuss.
Thanks for trusting us to protect your home. We’ll do our best to make it more convenient for you next time.

Feb. 3rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Scott Jamestown, OH

I don’t feel like 2-10 home warranty cares about its customers. They’re only looking to save money. Our air conditioner went out on July fifth and they didn’t repair it until November 11th and then the installed did it incorrectly. We’re still fighting with them.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thanks for the alert, Scott. We’re upset that your claim is still unresolved, too, because it’s not fair to you. We will do our best to resolve this service request.

Additionally, if you’re willing, we’d like to have a quick one-on-one discussion about the issue you had. You can send us a private message at facebook 210homebuyerswarranty or call 800.775.4736 at your convenience, and we can discuss your specific problem and how we came up short in addressing it.
We want to get this right. We hope you’ll give us another chance at resolving your issue.

Feb. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Alan Cumming, GA

When I put in a claim for the air conditioner, it was promptly taken care of. They do what they are supposed to do.

5 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Wow, thank you for the excellent review, Alan. Everyone at 2-10 Home Buyers Warranty is super happy that you want to renew your Service Agreement with us and would also recommend our services! Thanks again for your continuing business.

Feb. 9th, 2021

star star star_border star_border star_border

Tanisha Jacksonville, NC

Our AC unit started to cut on and off randomly. We called 2-10 and they sent out a contractor. The contractor advised that there was a toggle switch/safety switch in the drip pan that causes our AC to cut off every time it fills up with water. He drained the drip pan and unclogged the pipes. He collected his service fee of $125 and left. Everything was fine until one week later the same issue occurred. Called 2-10 again, 2-10 called the same contractor to come out for a recall. The contractor advised it was the same issue. **FIRST RED FLAG: Filter Butler repaired the issue again but then proceeded to ask for the service fee of $125, after 2-10 advised us that there will be NO service fee if the same repair is needed. I had to call 2-10 while the contractor was at my house to explain how their lack of communication between each other caused unnecessary confusion. Another week passes and I noticed a leak in my ceiling, which I assume was from my AC unit, and sure enough, it was. That “toggle switch/ safety switch” was no longer working causing a leakage which caused water damage into my ceiling. **SECOND RED FLAG: That toggle switch/safety switch (keeping the drip pan from overflowing) was working fine until the contractor came out that second time advising “he fixed the issue.” Now we have water damage. This time I called the contractor directly and after further review, they decided that my AC unit was improperly installed. **My service agreement states this: “ …Modifications up to $250 per Service Agreement. Haul away/disposal fees. Items under manufacturer's warranty. Improper installation/repair/modification.” We reached out to corporate via email and they stated this: I understand that based on your current warranty you do have coverage for improper install, improper repair and/or improper modifications however we only provide coverage for those 3 when necessary to effect an eligible repair. **FINAL RED FLAG: NOWHERE in the service agreement did it state anything specific on what is considered an eligible repair or what qualifies as a covered improper install or modification. The vagueness and lack of specificity in this agreement seems intentional. The impact on the customer and the business relationship was not considered. NO ONE at 2-10 was able to assist with our issue. It was unsettling that no further attempts apart from simple explanations was made to reconcile the issue. We dread the fact that we renewed our warranty for another year spending close to $700, FOR NOTHING. We have been dealing with this issue for FIVE weeks now. And we are still left high and dry to find a company to fix our issue for a reasonable price.

7 years ago

star star star star star

Joe Stambaugh Carlinville, IL

Fair price for what’s offered for coverage. Immediate assistance on getting someone to respond. If there is no one in their list, you can call someone bonded/insured near you.

7 years ago

star star star star star_border

Arthur Leawood, KS

It takes a while on the phone to get hold of them and then it takes a while to get in contact with the service provider but once the problem has been diagnosed the service provider gets it fixed quickly of if not fixable 2-10 sends a check for a replacement.

7 years ago

star star star_border star_border star_border

Gregory Vernon Youngstown, OH

My 1 1/2 year old refrigerator failed on July 13th and a service man came to look at it on 7/18. The motherboard was bad and it had to be ordered from S. Korea. It finally came in about 3 months later and when it was installed it was found another part was also bad. This was also back ordered and had to be ordered from S. Korea. After the second order I was at the point I had to purchase a new refrigerator. We are both seniors and going up and down stairs constantly to the old fridge in the basement was getting dangerous for my wife. It is now the end of November and the part still has not come in and the refrigerator is sitting in my garage. At this time I have not been contacted directly by 2-10 although I have called them several times.

7 years ago

star star star star_border star_border

Drusilla O. Myles Sacramento, CA

I called to complain about being charged for a repair that was not a repair yes the technician came out my Fossett sprayer was Luis he tighten that and that stop the leak. The technician should have said I’m not even going to charge you for this I was in here Lestin two minutes idea call the company I got the runaround finally got somebody said the supervisor I believe his name was Brian was gonna call me back never received a callback to this day. As soon as I find another warranty program I am going to cancel this warrantee and go with somebody else .

7 years ago

star star star_border star_border star_border

reese Sylvania, OH

our refrigerator stopped working, 2-10 customer service was very pleasant to work with. unfortunately the company sent out was very unprofessional, it has almost been 3 weeks and we still do not have the part that the repair company things "might" fix the problem because no one ordered it. repair company blames the warranty company and vice versa. we only get status because we call, no one updates us and there seems to be no one at the repair company or at the warranty company that has offered to make up for the error, even a rush delivery would have been nice if offered, since they never ordered it to begin with. repair company told me that it was on back order a week after they came out but then told us a week later it was never ordered. very disappointed in the service. Hoping future claims do not end up like this one.

7 years ago

star star star star star

Jonette Vidinha Vancouver, WA

Customer service was very responsive when I filed a claim. Company service man sent out was very respectful, on time and professional. Repairs were done when promised with full satisfaction.

7 years ago

star star star star star_border

Vickie Warrenton, MO

The warranty was included with the purchase of the home one year ago. I was so glad as I took advantage of it several times. The service was prompt and they were professional. I ended up renewing the contract for another year.

7 years ago

star star star star star_border

David Block Jeffersonville, IN

Purchased a house 2 years ago that was a very nice house, but outdated. We wanted protection of the Home Warranty. Have had to use it twice now, and both experiences have been very favorable. Quick response time and friendly customer service.

8 years ago

star star star star star

CATHY REINER Evansville, IN

My kitchen had flooded with water. The plumber came in the same day I called 210. He had to install a new pipe and snake the line. He did a nice job and it all works well now.

8 years ago

star star star_border star_border star_border

Connie Hughes Mooresville, NC

We had a gas leak and gas had to be shut off. Called the 2-10 and they assigned it to the HVAC contractor. Problem was this was the Friday before the Xmas holidays. The HVAC contractor they provide only works M-F so it was Tuesday before anyone would come out to service the unit. They didn't find the leak the first instance and requested the gas company come to flag where the leak was. The gas company refused, so the HVAC contractor came back out again and checked all systems to find that the leak was the Hot Water Heater. They addressed the leak and got everything up and running. My only complaint was that I was without heat for 5 days because of the service provider 2-10 chose doesn't work after hours.

8 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Yamilka Coca Bakersfield, CA

2-10 Warranty has an easy portal to use to open and track your claim. They will assign you a vendor once your claim is submitted. At times I would need to follow up with vendors, if I had not received a call to set up an appointment. I was not as satisfied with that. Their prices are competitive in the market.. They offer really great customer service. Once we had a claim open for over 4 months and they tried everything to fix the appliance, however in the end they provided me the appliance payout to purchase a new model. I appreciated how they worked with us to bring the claim to a close.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi , we're glad to hear you feel that way! Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Dec. 15th, 2021

check_circle

Review Source

star star star star star

cj thor Greenville, SC

I have had home warranties in the past but 2-10 Home Buyers Warranty exceeded our expectations. No hassles when submitting a claim. They send out qualified contractors for the repairs and dont try to place blame on the problem caused by something else.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi CJ, we're so glad to hear that! We put a lot of time and effort into our customer experience so hearing how you feel really puts a smile on our faces. Thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Nov. 4th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Amy Purciarele

Overall a good company. Response times have been lacking the last 2 years but I completely understand

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Amy, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Hattie Carr

They responded quickly, communicates with customer in solving the problem with satisfaction.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Hattie, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Spiro Kontos

When you place a service order you get a quick response and good reliable contractors

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Spiro, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Roberta

The few times I've been in touch with them, they've been very cooperative and very responsive.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Roberta, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Nicholas

My microwave went went out, so they came out here and checked it out and then got parts for it.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Nicholas, we're glad to hear your microwave got taken care of. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jk arrington

Fast, friendly,competent, service, along with follow up for customer satisfaction.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Jk, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Donald watson

Great Contractors! Easy claim filing! The hold times if your calling are not good

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Donald, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Monique Morgan

Fast service and I quality contractors. They reacted to our claim very quickly. No complaints

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Monique, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Bonnie Baker-Stickney

Ease of doing business. Easy to access services using 2-10 web site. Quick response by vendors

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Bonnie, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Charles Moses

Worst customer service I've ever experienced from a home warranty company, extremely long hold times, multiple departments, and issues getting charged the correct contractual service amounts.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Charles, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Corey Thedford

It took 5 months of fighting just to get a replacement fridge. Worst experience ever from a warranty company. 210 should not be in business and I am sharing that feedback with others

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Corey, we're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Craig Delaney

Have made two claims since signing on and neither have been resolved. The second one on my dishwasher has been back and forth and have had 5 seperate service visits with no resolution.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Craig, we're sorry to hear about the issues you've experienced. What you've described is not the experience we aim to provide. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Upset

I understand the need to limit cost, however there is a limit when it comes to a unit that needs replaced. I should have never needed to wait 6 weeks for my fully broken silver to be replaced.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Courtney George

Nothing is covered in the warranty. Every time I call for a repair it's something that's not covered or if the vendor comes that I pay a $75 deductible, to be told that the problem is not covered. I've waisted $1600.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Courtney, we're sorry to hear how you feel. What you described is not the experience we aim to provide as we pay out 97.5% of all claims placed with us. If you feel we did not honor our coverage, please give us a call and we will review your claim with you. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Danielle

It is very difficult to get someone on the line as a homeowner but if you call as a service provider, they pick up immediately.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Danielle, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Eunice

Usually when I call them they do what they are supposed to and set up an appointment. It is great.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Eunice, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Evelyn

Take a long time to process claims. I had to speak to multiple to get them to decided if my fridge was included. They should better explain the options and try to come up with to solve problems.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Evelyn, thank you for your feedback. We appreciate your patience and we’ll do our best to make sure that you have a more positive experience next time. Thanks again for your feedback and thank you for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Navid

I just used it to fix my heater and the board to be replaced. Easy to use coverage.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Navid, we're glad to hear your heater got taken care of. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Keith

Good customer support. We had a refrigerator busted two ten set someone else to repair it.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Keith, we're glad to hear your refrigerator got taken care of. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 8th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jackie

It was just very seamless. They called me and schedule the technician to come out.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Jackie, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Ashley

I just used it not long ago and I'm still waiting on the appliance to be delivered.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Ashley, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 11th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Deidre Camden, OH

Timely responses. Had an electrical issue and the problem was fixed, the company did enough.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hey Deidre, we're glad to hear that. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 5th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Martika J-M Lawrenceville, GA

Not worth it, rude, incredibly difficult to speak with representatives, inconsistent information that costs the customer lots of money and time. Highly unprofessional. Take your money elsewhere.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Martika, we're sorry to hear about the issues you've experienced. If you are still in need of assistance, please send us a private message at facebook.com/210HomeBuyersWarranty and we'll be happy to help in any way we can.

Apr. 5th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Susan Gahagan Evansville, IN

They identified the problem and sent someone to take care of it while keeping me informed.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Susan, we're glad to hear your experience went well. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Apr. 5th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Sean Clements, MD

We had a lot of difficulties the first year. They fixed everything and it was fine.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Sean, thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 31st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Steve Birmingham, AL

Very pleased with the companies that they used to repair my refrigerator they did a good job.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Steve, we're glad to hear you feel that way. Thank you for sharing and for being the best part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 31st, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Anonymous Sewickley, PA

It's very upsetting when you spend all this money on buying a house and a warranty and when you call them, you're told your claim is denied. The claimed my problem was preexisting.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

We're sorry to hear how you feel but we appreciate your feedback. If you feel we have made an error in handling your claims, please give us a call so we can resolve it. Thank you again for your feedback, and thank you for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 28th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Gevonnia Orange Park, FL

They were quick to have someone come out and solve the problem with the air conditioning.

4 years ago

2-10 Home Buyers Warranty Logo

Reply from 2-10 Home Buyers Warranty

Hi Gevonnia, we're glad to hear your experience went well. Thank you for sharing and for being a part of 2-10 Home Buyers Warranty.

Mar. 28th, 2022

@endstack