Evolve Vacation Rental Logo

Evolve Vacation Rental

star star star star_half star_border

5.1

Overall Score

cancel
info
star star star star_border star_border

Juan venegas Loganville, GA

The cabin was clean and pretty. Enough space for my group, the only thing was that we choose that cabin for the hot tub and when we arrive it was broken and nobody let us know that so we here pretty disappointed with our choice...

8 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi, Juan. We're so sorry to hear the hot tub wasn't working when you arrived, and apologize for the inconvenience this caused you. It sounds like our Customer Experience Team was able to connect with you, and we're glad to hear you were able to come to a resolution. We hope you'll keep us in mind for your next getaway.

Feb. 2nd, 2018

star star star star star_border

Richard Gorenflo Nevada, OH

The property was as advertised and was a nice quiet place to stay. The private pool was convenient and the townhouse was clean and comfortable. Representative of the owner was friendly and accommodating.

8 years ago

star star star star star

Krista Price Denver, CO

The representative we worked with was prompt and gave us detailed, accurate information. The property we rented was exactly as the Evolve description said it would be.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Lael Dauve Tucson, AZ

Had a safety issue with dogs running loose on shared property. Response time from Evolve was 7 days later. Way past the time to address the issue. Made contact with the other property manager listed in rental contact issue was professionally dealt with in 24 hours. Also I would advise renters to be aware of the 'damage protection ' clause in the rental agreement. Even though we have used VRBO & Airbnb for years, we mistakenly meant that to be a refundable fee. If property was left in the condition as you found it. Not so it's an additional non-refundable charge of $17 per day max. amount $250. We were given a $100. Credit for our next Evolve booking. But I feel their fees are too high and customer service is very poor. So I don't think we will be using Evolve anytime in the future.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jg Glenn New York, NY

Evolve Vacation Rental Network ruined Christmas 2016. It was my turn to plan Christmas for our family of 4. After hours spent combing through listings, it was decided we book Tuscan-Style 3BR Phoenix House. Paid in full through AirBnB on 09/23. On 10/22 I had a change of heart and asked if we could cancel. Evolve got back to me immediately stating that if we cancelled we would only recieve 50% of total paid, less any fees. Not wanting to lose almost $1k we decided to keep reservation and book our flights. Fast forward to 12/18, I reached out to see if we could get early check-in. Evolve responded, suggesting I contact the city host. I was informed by the host that they had no reservation for 12/22-29. This was DAYS before the four of us were scheduled to fly in, all from different cities. I immediately contacted Evolve and spoke with a rep who confirmed we had no reservation. How could this happen since 1) money was paid in full on 09/23 and 2) i was told to contact city host. Since we planned so far in advance, this was a major blow. The person at Evolve took all my information and assured me they would credit and took all my information. Hours went by and i didn't hear from them until shortly after I called AirBnB to file a complaint and get a refund. That was when Evolve called back, HOURS later, to speak with us and give us a refund. They sent other listings in the area, but none compared to our original reservation. I will NEVER EVER use Evolve Vacation Rentals. They dropped the ball and didn't do enough to clear of their error. This was very stressful and even though they made a half hearted attempt to find us other lodging, it was clear that this wasn't a priority to them. My family and I found alternate lodging on our own. Evolve did offer us a $200 credit which we didn't even acknowledge. If this is how they operate I want no other dealings with the company. Do better.

9 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Jen S Schaumburg, IL

The vacation rental was cozy, had everything we needed in a pinch, and was clean and well labeled. It was in a great location and super close to Bell Mountain and only a short drive from the main road and the lake.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Ozark Knight Omaha, NE

I own multiple houses we list with Evolve. We have had issues with double booking. In one instance, we allowed a traveler to stay at our house when they were booked for another that was double booked. We ended up getting a 1 start on the Evolve website because they got double booked (liked the house and our interactions) and nothing was done about it. No contact at all. We also need to do some adjustments to our listings, some times this is done same day and some times nothing gets done at all. Very frustrating and inconsistent.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

michelle Glessner Sarver, PA

After booking i notified several days later by email that they cancelled my reservation. I was told that the property was not posted properly and should of required a 5 night min. I tried to have them book me for the additional 2 nights with a 20% discount they offered but after speaking to Beth she never followed up with me. I eventually settled with a different rental through a different company having to pay a higher price and changing weekends due to evolves lack of professionalism. Would not recommend.... they provided no assistance with making a bad situation correct!

4 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Michelle - We are sorry to hear of the cancellation that took place. We dug a bit deeper on our end and we saw that a representative did reach out with details explaining the cancellation regarding the ongoing service issues at the home, as well as a few alternative options for accommodation. We hope this information was helpful in providing a bit of context as to what went wrong, although we do apologize that you had a difficult time connecting with our team when following up. While we are disappointed that we missed the opportunity to host you on this trip, we are relieved to hear you were able to find a resolution elsewhere. Thank you for taking the time to share your experience with us. Please feel free to connect with us on our social media regarding any further questions or concerns and we are more than happy to assist.

Apr. 8th, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Shila Yuki Annandale, NJ

Worst company for homeowners to place the property for short term renting. Not friendly to home owners , always charging fees after fees like with unreasonable constant changing rules. Even their staffs dont know what rules are what. Staffs are not well trained, system not well establishes, teams not synchronized, slow in action, and always has many many excuses. Never Never Never put your house to them for rental management company.

4 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Shila - We're incredibly sorry to hear that this has been your experience with us. We would love to connect with you to assist in looking further into the situation. Please feel free to contact us via our social media channels if there is anything we may be able to help with and we are more than happy to do so. We appreciate you providing us with this feedback and look forward to an opportunity to help improve your experience with Evolve.

Mar. 30th, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Trey Hughes Charlotte, NC

Evolve will try to screw you at one point or another. Offer zero help. Furthermore if you decide to sell your home, they will try to ding you $250/booking. So if you have 30 bookings throughout the remainder of the year and decide to sell they'll charge you $7500 even if some of those bookings are 6 months in advance. Very shady practice. Would never do business nor suggest doing business with this unethical company.

4 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Trey - We’re sorry to hear of your frustrations with our owner cancellation and resignation policies regarding outstanding bookings. Please note that this information is provided in section 10 our Management Agreement that is agreed upon by homeowners at the start of our partnership, as well as across many articles in our online help center. For more information on this, please feel free to refer to the articles linked below. We appreciate the opportunity to work with you and wish you the very best in your future endeavors.

https://help.evolvevacationrental.com/s/article/what-is-the-cancellation-policy-for-bookings
https://help.evolvevacationrental.com/s/article/What-do-I-do-when-I-have-to-cancel-a-guest-s-reservation

Mar. 30th, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Pamela Wilson Tampa, FL

Booked a condo in North Myrtle Beach in October 2021 for May 2022. Received an email On March 21,2022 that they had canceled my reservation, I tried calling several times to actually talk with someone to get this straightened out and NEVER received a call back. We were within a month of going with plane tickets already purchased. We have always used AirB&B for all of my vacations but never again. Worse experience I have ever had This company has completely lost my money and a lot of other customers as well for canceling last minute 😡😡😡

4 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Pamela - Thank you for reaching out here to share your experience with us. We are deeply sorry to hear that there was an issue with the property that resulted in a cancellation of your booking and that you have had a difficult time when attempting to contact our team. We understand how frustrating this can be, and would love the opportunity to connect with you so that we can look further into this situation. Please feel free to reach out to us on our social media channels with your booking information and we are more than happy to assist. We appreciate your feedback and hope to hear from you soon.

Apr. 1st, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Bourcier Christmas tree farm Gallatin, TN

It was horrible!!! As a management company you totally dropped the ball!! Your customer service and guest satisfaction lacks in all areas. We could not stay at our Air B&b because you forgot to get house cleaned. Then when we try to get money back you only allow us to ask for some of the money back. We had to pay a lot more because it was presidents weekend and had to book elsewhere.

4 years ago

star star star star star

Eric oshields Mooresville, NC

Evolve made booking my trip to Gatlinburg very easy. There were plenty of rental properties available. The description of our cabin was accurate.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Andrew Keller Pittsburgh, PA

This will be my first review ever! I would go as far as zero stars if I could. They make a promise on their site that they do a thorough inspection of the home and the landlord you will be renting from…… NOT TRUE AT ALL! Our landlord asked us to lie to anyone that comes to the home asking who we were…..why??? That’s because she was renting illegally but we booked through a legit company? That’s what we thought. Keep your money, stay at a hotel or go through AirBnB. And to top it off, they lied for her and wont refund us a penny which we paid way too much!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kelley G. Costa Mesa, CA

I booked with VRBO, but then Evolve took over! What a mess of overcharges, mistakes and multiple phone calls and errors that they wouldn't listen to. They charged my card for almost $2,400, I had to cancel to get the proper credit. I rescheduled the same property again but on AirBNB and the same rental was $1512, they then cancel on me and let me know 4 days before the arrival that the owner is doing maintenance and cancelled the weekend all together. Will never use Evolve again! I ended up booking a last minute rental, cheaper, better and without a terrible experience of Evolve.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Nyea East Lansing, MI

I promise you I am about to sure to leave a review about this company ANYWHERE I can. Including the Better Business Bureau. I booked a stay with them through Airbnb and they refuse give me a refund for a day that I made a mistake and booked. I didn’t cancel the entire reservation just a day. For them to be a big company they decided to first not refund even full but not even 50%. Would rather keep my money and not satisfy me as a customer. It was an honest mistake and the customer service is TERRRRIBLE! I cannot stand companies like this. Avoid avoid avoid

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Rachel Copeland ,

We had horrible issues with the property we rented from that is managed by Evolve - everything from no central heat and only a couple space heaters, no internet during our entire stay, and no full size fridge like the one pictured. Evolve contacted after our stay to request a review and "make things right" if it was anything less than 5 stars. I wrote to them in detail about each of our issues only to receive a response over a week later that they have let the owner know about the issues. The company is very unsympathetic, and we will NEVER rent from one of their properties ever again.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

jggriffi Fort Collins, CO

STAY AWAY FROM EVOLVE! I had my wedding planned for Alaska in March 2020. I was forced to reschedule due to COVID, we rescheduled to March 2021. For the March 2021 trip we scheduled with Evolve Vacation rentals for our close friends to have a retreat after the wedding. We were forced to reschedule again due to current COVID restrictions. I've had to cancel and reschedule reservations at a dozen different places twice now, and Evolve was the only company unwilling to work with me. Terrible customer service, no customer appreciation. STAY AWAY!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jessica Hang ,

Evolve cancelled our reservation due to covid and won't refund us (only gave us credit back that will expire in a year). the booking was over 3k. with current situation, future travel is really a question. and many companies can't survive. We are really concerned whether we could ever be able to use the 3k. we have contacted Evolve many times but they just insists giving credit only. Such bad customer experience and don't recommend it at all.

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

sonia castro ,

Be very careful.. I am waiting to see if they will stand by their commitments to make a situation right. For now we have been left hanging in the holiday season with no place to stay after on the of a reservation made. I am still confident that a leader will see my communication and provide appropriate resolution. Will advise.. however at this point I can say the customer support is horrible

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Randy Corsentino ,

We booked a trip for July 4th bit due to covid he to cancel. I emailed and requested refund. Was told I could get a travel voucher to use for up to two years. I think in lieu of these covid tomes I should get refund. All my emails I sent requesting that said they would be back in touch with me. O finally called them after no response to my emails. Told nothing can be done on a refund, only a voucher to be used. I'm not sure when I'll be able to go on vacation and now here they sit with my MONEY. DONT use these prople! .

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi there, Randy - Unfortunately, the majority of management companies like Evolve are not in a position to offer refunds due to the huge number of cancellation requests we’re receiving. While we understand that a refund would be ideal for many of our guests, it’s simply not a sustainable option for our homeowners or the hundreds of people who work at Evolve.

The travel credit provides you with far more flexibility than the non-refundable policy you booked under and this approach ensures Evolve will be able to accommodate our guests who may need to cancel in the coming months. You can apply your credit towards a future trip at any of our 14,000 vacation homes and you have two years before you need to travel with us.

Oct. 6th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Linda G. Matawan, NJ

They are either running a PONZI Scheme or are scammers? I haven't figured it out yet, however i believe the Attorney General will since over 550 people have lodged complaints with them. Same story as others, booked vacation, COVID hit, I didn't pay my final payment until i was assured i would get a full refund (both verbally and in writing). paid final payment of $1290, then got NO TRAVEL ORDER from governor of both my state and state of rental. then NO REFUND. yup - we changed our minds NO SOUP FOR YOU! haven't gotten a dime back.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi there, Linda,

We're very sorry to hear you did not have a positive service experience with us. Similar to other businesses, Evolve did have to adjust its policies to function through the unprecedented times of the pandemic. We updated our cancellation policy to that of a travel credit which provides far more flexibility than the non-refundable policy you booked under. It also helps to ensure Evolve will be here to accommodate our customers who may need to cancel in the coming months. If you have any questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out via your guest account or directly to Evolve at info@evolvevacationrental.com.

Oct. 7th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Jeff Franklin, TN

First review I have ever made. This company is -5 stars. I paid $2K to stay in Gatlinburg right before the pandemic hit in March. Their website said FULL refund which I have screen prints to prove. Evolve won't answer a call, email or anything else. They say no refund even though their website provided one. The most dishonest company that I have worked with maybe EVER. Avoid at all cost.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi there, Jeff,

We're very sorry to hear you did not have a positive service experience with us. Unfortunately, the majority of management companies like Evolve are not in a position to offer refunds due to the huge number of cancellation requests we’re receiving. While we understand that a refund would be ideal for many of our guests, it’s simply not a sustainable option for our homeowners or the hundreds of people who work at Evolve. We do hope you will give us another opportunity to prove this in the future. If you require any additional assistance, please do not hesitate to reach out to us via your guest account or directly at info@evolvevacationrental.com.

Oct. 7th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

JJ Nagle Olney, MD

Canceled our trip the day we were to check in when we were already two hours into our travel. They offered no other properties as replacement. They advised the "property contact" person about the cancelation the night before. I have been trying to call them for hours and they do not answer the phones. Absolutely the worst experience I have ever had.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi there, John,

We're terribly sorry to hear that you did not have a positive service experience with us. Unfortunately, unexpected cancellations do happen, and we completely understand the frustrations that come with them. After taking a look at your reservation, we were able to determine that the cancellation was due to an HOA regulation, which not only affected your reservation but other reservations as well. Additionally, while we realize this doesn't solve the main issue, one of our teammates did offer for Evolve to cover the cost of a hotel for 1 night.

Oct. 7th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Lara Z Spokane, WA

We rented a lake home for our family to gather in over the 4th of July holiday in Washington. We ahead of time because it is a busy holiday, we had very specific requirements, and we had children flying in from all over the US to join us. Two months before our vacation (with cross country flights already booked), Evolve canceled our rental. They offered to help us find another place, but every rental left with booking over the holiday had bad reviews or significant problems. It was so discouraging and I would NEVER consider renting from them again.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi there, Lara,

We're terribly sorry for this negative experience. Unfortunately, prior to your trip, the homeowner resigned from Evolve and was unable to honor upcoming reservations. We realize how frustrating this must have been, but after reviewing your reservation, we are glad to see that you did in fact find a replacement property which we happily covered the difference in cost between the new and original reservations.

Oct. 7th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Sarah Smagacz Chicago, IL

This company is absolutely terrible. Refusing to offer REFUNDS during this time is absolutely criminal. Similar to what other travelers noted, my reservation was cancelled due to COVID-19. Based on how Evolve Vacation Rental has handled this situation by only offering a credit for future use, I am disgusted and have zero interest in leveraging any form of credit to book at their properties in the future. We have paid thousands of dollars for a vacation that cannot be honored, and would simply like our MONEY returned. Please please beware of renting through this company.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Samantha Satterfield Kansas City, MO

This company is the worst. With the current pandemic they refuse to give refunds on previously booked stays and do not return calls and when you do get to speak with someone they are rude and unwilling to help. People need money to live during this time and may not be able to take a vacation for an extended period of time, so a refund is the only true commendable thing to do in this situation and they are one of the only companies not giving refunds. This should be illegal.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

diego ruiz Raleigh, NC

Worst company ever. Had a vacation stay scheduled to start April 5th, but due to covid I had to sadly cancel. I explained to them that I really need my money back for laptops that I now have to buy my kids for online learning, but they did not care and are still refusing to give me my money back. If anyone sees this please never book with this heartless company ever again. In the middle of this sad situation and the financial struggles that we are going through, they only care about themselves. Sad!

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Ashley322008 Carlsbad, NM

Vacation rental was booked months in advance. Had to cancel due to this pandemic. I also received an email stating they would give a full refund due to this pandemic the world is now facing. I cancelled and requested the full refund. Received an email asking me to respond so they could credit or give a refund. Never heard from them again. Can’t get anybody to answer the phone after waiting 30 mins they hang up. Request a call back and never hear from anybody! WILL NEVER DO BUSINESS WITH THEM AGAIN!! WOULD NOT RECOMMEND!!

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Robert Gonzales Longmont, CO

Horrible. Changed their refund policy midstream. First promised full refund. Then, without warning changed to to keep your money for a later booking only. I have a place in Moab reserved starting 3/21/20. Over $1300. They now cannot provide the lodging as contracted for and refuse to give a refund. If I show up on 3/21, the owner cannot legally provide me the place. My guess is they're headed for bankruptcy, and we all will lose.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Robert, we're so sorry for the frustration here. The situation surrounding COVID-19 quickly escalated beyond estimation and we needed to update our policy to offer a sustainable solution for all involved. While we’re not able to provide a full refund, the credit will give you the flexibility to travel again when you feel most comfortable, so we’ll be here when you’re ready.

Mar. 23rd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Tom E. Las Vegas, NV

We were traveling to Phoenix to watch Spring Training starting March 15th. But due to the Coronavirus all Sprint Training games have been cancelled. So I had no need to go to Phoenix and asked Evolve for a refund but the answer was no. You would think that a company would take into consideration what is going on in the world and be sympathetic to there customers, but I guess the only concern is there bottom line. Don't use them they have no souls.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Tom, we're so sorry to hear about your frustration. The well-being of our homeowners, guests, and teams is at the core of everything we do, and our current policy reflects that we are happy to help process a refund for you. We have more information on how to do so via our Help Center (apologies, Best Company does not allow us to share a link here) and you will have also received an email with instructions as well.

If you originally booked your trip via Airbnb or Booking, please request a refund for your trip directly through your original booking platform.

If you booked directly with Evolve, or through any other booking platform, please submit a request in your guest account. This can be done by clicking 'Request Change' and selecting 'Other'.

Mar. 14th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Rebecca Barker Rhinelander, WI

Evolve allowed the property owner to cancel our 30 day, paid in full reservation two weeks before we were to leave for our vacation. Evolve allowed the property owner to "enter into a long term rental agreement with another party" covering the time we had all ready rented =deposit paid, final payment paid, address of the property sent to us = "set to go" , I guess not.

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Rebecca, we're very sorry for the inconvenience this caused. We see that Matthew was able to reach you to talk things through and to offer some alternative properties. If there's anything we can help with in the future, please don't hesitate to reach out.

Mar. 2nd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Nayara Roselle, NJ

Hi I would like to make a complaint about the property that I’m renting at - 15230 Southwest 154 Terrace, Villa B, Miami, FL 33187 The house has no water no air conditioning, the pool the is not heat it was advertised to be heated . i’m very disappointed this Was not what I paid for .I want at least half of my money back this is not respectful .

6 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi Nayara, thanks for taking the time to leave your review. We're very sorry for the inconvenience, but we're happy to see that Trisha was able to work through a resolution on this with you. Please don't hesitate to reach out if we can help with anything in the future—877.818.1014.

Jan. 7th, 2020

star star star star star

J Borton Huntington Beach, CA

Great service! Everyone is attentive to my questions and needs. They are readily available on weekends and late at night.

6 years ago

star star star star star

Tom Kunkel Milton, WI

Was very easy using Evolve, would definitely be pleased working with them again. Good communications about the property etc. Very helpful.

7 years ago

star star star star star

Paula New Boston, TX

I have recently signed on with Evolve with two properties. So far my experience has been great. They respond really fast and efficiently.

7 years ago

star star star star star

Scott B Austin, TX

Super happy with Evolve. I just wish there was a reverse rating systems as I have had 2 awful guests over the last 12 months.

7 years ago

star star star star star

Gail Murray

The condo was so cozy and modern and beautiful! All of the amenities made us feel right at home. We will be back again soon.

7 years ago

star star star star star

Carolyn V Singer Pasadena, MD

Evolve is very easy to book with and they allow you to make the payments online. Can't wait to book again with them. Carolyn Singer

7 years ago

star star star star star

Jennifer Springfield, IL

Great communication with the evolve team! First time using this service and they were great to work with. Will definitely use them again!

7 years ago

star star star star star

John Reid High Point, NC

I love the email reminders and information. The timing of the information was perfect. Evolve made rental and payment seamless.

7 years ago

star star star star star

Carmel Gray Shalimar, FL

Everyone involved were very professional and willing to help with everything that they could to make sure our experience was perfect.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Caitlin Connor St. Petersburg, FL

I was not told in advance of the check out requests. I had already paid in full before we were advised the homeowner wanted us to strip the linens and perform chores that I paid over 300 cleaning fee to do. I was beyond annoyed by this as I was checking out at 4 am to get an early flight. Either charge a cleaning fee and then actually clean or don't and then I won't mind doing the work for you. Make sure you provide this information in advance of booking not post booking otherwise it is a bait and switch.

7 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi, Caitlin - We're so sorry to hear you had a less than pleasant experience. Our Customer Resolutions Manager Brittney has contacted you directly to discuss some of the points you raised and is looking forward to hearing from you. Thanks for your feedback and consideration. Best - The Evolve Team

Aug. 8th, 2019

star star star star star

C Smith Dallas, TX

Cute clean apartment. Photos were exactly what the place looked like. Owners have done a fabulous job keeping place up. Highly recommend!

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Susan E Tualatin, OR

Horrible. These guys are awful. House they represent in Woodinville that I rented through VRBO was not at all as represented. It was filthy!!! And on a busy road not quiet and private. They didn’t answer my call or respond to emails. I finally got a hold of the cleaner who lived next door and insisted place was clean - wasn’t - as taking with him I pulled party favors from previous guests from behind a counter appliance along with tons of crumbs. I wrote a negative review with VRBO and they changed it! Liars. Don’t rent with these guys!

7 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi, Susan - We are so sorry to hear you had such a poor experience. Our Customer Resolutions Manager, Brittney, has been attempting to contact you directly to address your concerns and we hope you're able to connect with her soon. Thank you for taking the time to bring this to our attention. Best - The Evolve Team

May. 3rd, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Peggy Mora, MN

We rented a beach house in Florida through Evolve. When we showed up, the property was a mess. It had been hit by a hurricane a year and a half before and was still in the process of being repaired. The beach was washed away and the bank the house sat on was so eroded that parts of the house were unsafe to use. The tone and approach used by the Evolve staff in resolving this issue were very disappointing. We will never use this company again.

7 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi, Peggy - Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear your vacation was disrupted and that the issue was not resolved as quickly or professionally as you would have liked. The property has been taken off the market until all repairs are completed by the owner and we will be using your experience as a training opportunity for our team. Please let us know if there is anything else we can do for you. - The Evolve Team

Mar. 7th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Monique New City, NY

The worst agency I have ever rented from. No communication between the members. They forgot to tell the owners when we were arriving, so the owners screamed at us about being in their home. They told us a 35 pound dog was fine, however, once we were there the Board told us only 20 pound dogs are allowed to stay. Then we were evicted by the cleaning lady, not Evolve at first, because some people had complained about our dog. Evolve joined later in the discussions, but they did not communicate well with the Management Company, Board and Owners. It was horrible.

7 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Hi - Monique. Thank you for taking the time to speak with our Customer Resolutions Team. It sounds like there was a misunderstanding about the property's regulations and we apologize that this was not handled properly. We truly appreciate your understanding of the situation and hope to travel with you again soon. Thanks - The Evolve Team

Jan. 20th, 2019

star star star star star

E Barrett Arlington, TX

He took his time to explain and went over step by step to figure out the annual tax report that I wanted. He is very patient and courteous.

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Neil Tabor West Newton, MA

Your no refund policy hides behind an ugly mask. When I made a reservation Evolves site opened to a cancellation policy with Home Away. Shame on me for thinking this would protect me in case I needed to cancel. I paid the fee only to help them fill there pockets with money. The only way to get a refund is to have Jesus Christ himself come back to life and settle the problem himself. I will except the loss of $476.40 deposit plus $71.88 false insurance policy. Lesson learned!!!

7 years ago

Evolve Vacation Rental Logo

Reply from Evolve Vacation Rental

Thank you for taking the time to provide this feedback, Neil. It sounds like you have been in touch with our Traveler Support Team here at Evolve and we are pleased to hear you came to a resolution. We truly look forward to helping you with your next reservation. Please let us know if there is anything else we can do for you. Thanks - The Evolve Team

Dec. 14th, 2018

star star star star star

Michael r vest Dandridge, TN

Evolve rep David was very helpful in assisting me ...tge guest wanted to stay another night and David handled it in just a few minutes

7 years ago