AUTOPAY Logo

AUTOPAY

star star star star star_half

6.9

Overall Score

cancel
info
check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Alan Arthur Hudson, FL

More communication during the process as to where the process is, would be helpful. Everything went well but information as the process would be helpful

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hello Alan! Thank you for the feedback! We will continue to grow on that! Thank you for working with us!

Aug. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Diana Stallone Savage, MN

They were slow and it was frustrating when you needed information from them. If asked if they got everything they would just send send you a lust of everything they needed again

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Diana, We are sorry your experience fell short of our expectations. We strive to have the best service around. We will use your feedback in our next leadership meeting and attempt to improve our processes. Thank you! AUTOPAY

Jun. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jill Benfield Hickory, NC

They were amazing. My representative went above and beyond to answer my questions and make himself available no matter how early or late.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Jill, This is fantastic to see! Thanks for choosing AUTOPAY for you refinance needs!

Jun. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Albert Miami, FL

Professional, they handle paperwork with the banks and gear you to one bank only not multiple ones like dealerships. Aaron H thank you! He is a Pro.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Albert, thank you for the detailed review! We appreciate your business. Cheers, AUTOPAY

Jun. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Abilio Burgess Hampton, GA

They are just that good. I love all the products I have bought with their assistance and am looking forward to buying more with them.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

We tend to agree! We are thrilled we lived up to your expectations! Cheers, AUTOPAY

Jun. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jeremy R Stahlnecker Clyde, TX

Very helpful and understanding and when I asked them to explain things they were extremely patient and very willing to help and not rush me

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Outstanding feedback, Jeremy! Thank you for choosing AUTOPAY!

Jun. 23rd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Kenneth Britton Alexander City, AL

Very helpful and courteous. They found me financing at a great rate and helped me through the process every step of the way.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Kenneth, Outstanding to hear! Thanks for choosing AUTOPAY!

Jun. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Ciara Springer Henderson, NV

Great service! It was easy to work with my loan specialist Billy. Communication was fast and everything went well once my paperwork was submitted

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Ciara, this is great to hear, we are so thrilled you had such a great experience!

Jun. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

David Cason Evansville, IN

They made it simple to refinance my high interest loan, explain everything very well, plus got me a really good deal, Thanks you autopay for helping

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

David, this is great to hear, thank you for your business!

Jun. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Ashley Landry Fort Worth, TX

Justin was efficient and quick and so helpful. He knew his stuff and was on top of everything. I didn't know it was so easy to refinance your car!

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Ashley, Thank you for your feedback! We appreciate your business.

Jun. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Ashley Johnson Hanford, CA

The process was simple, fast with very minimal interaction and no error. Communication was effective and staff was always available to assist.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Ashley, Thank you for the feedback! We appreciate your business! Cheers!

Jun. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kaitlyn Surprise, AZ

It was awful. I was lied to about the amount that i would be paying and i ended up having to pay for some of the process for the forms. I also had to send the same forms multiple times because they couldn't zoom in to see numbers. They also kept saying the process was waiting to get approved but then would say they needed more from me days later. didn't hear anything from them and then i got a letter in the mail saying it was approved but it was higher than i was expecting. I got calls constantly at work and everytime i would try and call back no answer.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hello Kaitlyn, thank you for your feedback and review. We are disappointed to hear you did not have the great experience we strive for here at AUTOPAY. If you would like to speak about this further and see if there is anything we can assist you with please call our escalations team directly at 844-290-5731.

Jun. 16th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Daniel Sussex, WI

I was going to hold off on refinancing due to having to come up with money to do it, on top of a very large bill that was about due. I was assured several times that I wouldn't have a payment for 60 days if I refinance. The loan gets approved, and payment goes through to previous lender. Then I get a notice saying my fist payment is due in less than a week. I've been extremely stressed trying to get this dealt with, but now my very first payment will most likely be late. I do have a 100% on time payment history, and now that will probably change. Thanks Autopay!! Horrible experience.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hello Daniel, thank you for your feedback and review. We are disappointed to hear you did not have the great experience we strive for here at AUTOPAY. If you require further assistance or would like to work with our Escalations Team, please call us at 844-290-5731.

Jun. 16th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Tramaine Moore Orlando, FL

I told them I did NOT want the warranty. They said all I would need to do is call the company (First Investors) and get it taken off and it will lower your monthly payment. I knew that wasnt right and now I'm having to go through several steps to remove the warranty, yet my payment will stay the same as that would require a whole neww contract.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hello Tramaine, thank you for your feedback and review. We apologize for this confusion, the coverage you are speaking of is cancellable. To cancel, please call us at 844-290-5731. All we need is your permission, miles on the vehicle, and signature to submit the cancellation. The policy amount will be removed from the principal balance once the cancellation is complete.

Jun. 16th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

J Hassler Parkville, MD

The "loan specialist" did not call and get the correct payoff leaving me to figure out how to pay off what was missed and after their attempts to fix the problem I lost the rate and terms which led me to move forward with them in the first place. It took several days of calling and then finally I had to go to another source to help me get things straightened out. The customer care rep was wonderful (Summer) after that I had to continue to reach out to management.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hello Mr. Hassler, thank you for your review as well as the positive and negative feedback in regards to our agents. AUTOPAY prides itself on providing excellent customer service, but we fell short of our standard in this case. We apologize that we were not able to resolve the issue in a more timely manner. Your feedback about the process will be used to help improve the customer experience for everyone. If there are additional questions or information we can provide, we can be reached at 844-290-5731.

Jun. 16th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

DINSEMORE BRYAN Newnan, GA

The process was painless I filled the application on credit Karma and in minutes the approval was done. Also I got a very good interest rate.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Dinsenmore, Thank you for your review and for choosing AUTOPAY!

Jun. 15th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Berttina Baltimore, MD

Everything was easy to complete, the reason for the 4 stars is that it takes a while to get the account number to set up your autopay on the new account

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thank you Berttina for your response. We appreciate your business.

Jun. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Donald Rodgers Southaven, MS

They lowered my car note tremendously and i would recommend them to anyone looking to get a better rate on your car loan.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

This is always the result we are looking for! Glad we could assist you Donald! Cheers, AUTOPAY

Jun. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Max Fontus Cypress, TX

The process was easy to follow, but I wish that there was a better communication channel between the officer handling my personal file and the interfacial team at Autopay.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thank you Max, we will pass along your feedback! We appreciate your business. Cheers, AUTOPAY

Jun. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Marcelo Marino Riverhead, NY

They took about a month to get my refinance together. When everything was finally done, they didn't get the payoff to my old finance company in time. I told them my issue, they weren't listening and just continued to tell me when they sent the payoff out. I had to pay an additional $500 to pay off the rest of the loan and I didn't get reimbursed or anything for it. They stopped answering me when I told them my issue.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hello Marcelo, We would like to assist you with your concerns, please reach directly out to our escalations team. 8442905731

Jun. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jessica Maldonado Fairless Hills, PA

Process was very easy and fast. Everything I needed to sign or fill out was sent over with clear instructions. Staff was very helpful.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

This is great to see. Thank you, Jessica!

Jun. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Jason Walls, MS

Very professional. Very helpful . Would highly recommend to my friends and family. Wish i could have used them earlier.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Excellent! We are thrilled you had such a positive experience!

Jun. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Allison Vultaggio Escondido, CA

Easy process, explained well except for the power of attorney part needed. That was confusing. Otherwise quick and fast and easy.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Allison, Thank you for your feedback. We appreciate your business! Cheers, AUTOPAY

Jun. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Joseph F Modica Jr West Hempstead, NY

I had Adrian K. help me with every detail. He has went above and beyond for me. His hard work and dedication is the reason for my rating.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thank you Joseph for the feedback! Cheers AUTOPAY!

Jun. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Kelly J Whittaker Surprise, AZ

Great communication, kept me in the loop all the way thru the process. Jacob was always nice and explained the procedure.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Kelly, thank you for your feedback, cheers AUTOPAY!

Jun. 2nd, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star_border star_border star_border

Tanya Guerrero Santa Ana, CA

It was extremely difficult to get a hold of my loan specialist. I would call and text and get no response for days. I was finally approved and didn't even hear from him. I would constantly have to call him to ask for an update as to what was going on with my application.

5 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Tanya, Thank you for your feedback, We will definitely follow up with your loan specialist and his supervisor. If you have any unanswered questions or need any assistance, our Escalations Team would be happy to assist you. you can reach them at 8442905731

Jun. 2nd, 2021

star star star star star

Francois Fleurentin New York, NY

My experience with AutoPay was very courteous, friendly, reliable and trustworthy to help me accomplish my goals by looking for me as a first time customer in order to get the best and a better deal in a very professional manner that I didn't expect it.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thank you for the awesome review, Francois! We're so glad we could find a great deal for you.

Apr. 19th, 2022

check_circle

Review Source

star star star star star

Brenda W Miami, FL

It was probably the easiest refinance I have ever done. The whole process went very smooth. We did it all over the computer. I talked with Brian on the phone a couple of times, otherwise we communicate via texting. The whole process took about two weeks or so. Excellent service! Thank you, Brian!!

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Brenda, we're so glad to hear such an awesome review! Our goal is always to make this process as easy as possible. Thanks for refinancing with AUTOPAY!

Dec. 1st, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Julio Queen Creek, AZ

Fast and friendly and have plenty of knowledge in what they doing to help customer get the loans they need

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

This is awesome to hear, Julio! We're always happy to help.

Mar. 24th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Shante Miller Chesapeake, VA

They were fast easy and reliable. They took care of everything for me all I have to do really was sign.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

We're thrilled to get this awesome feedback, Shante! Thanks for your review.

Mar. 26th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Catherine D Fort Collins, CO

The process was pretty easy aside from a few little hiccups but the final result saves us more than $200 per month.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Those are some amazing savings, Catherine! I'm so glad we got you such a great deal.

Mar. 26th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Felisha Jackson Omaha, NE

I wasn't able to get in touch with the agent on charge of my file. Was left "hanging" not knowing which way my situation had swung. Totally in the dark ther entire process.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

I'm so sorry you've been left in the dark, Felisha! Our customer success team can help—please just give us a call at 844-290-5731. We hope to hear from you soon!

Mar. 26th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Vera Gilbert Evansville, IN

Professional, Quick Response, Easy Application, Great Customer Service, and assigned Representatives.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

I'm so glad we could help, Vera! Thank you for your excellent review.

Mar. 26th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Jaquitta Grigsby

I chose five, as they are awesome to work with. From the first day until the closing, I was so pleased with everything! I worked with Harrison and he was awesome to work with. I would recommend Autopay to anyone!

4 years ago Edited February 23, 2022

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thanks for the great review, Jaquitta!

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Kristen Atkinson Savage, MN

It's taken forever to get answers and now I have 2 loans for the same vehicle because they haven't paid it off. They have my title and the payment with them is overdue and I have no idea where to even make a payment . It's horrible

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hi Kristen, I'm so sorry to hear about this! It can sometimes take a couple of weeks for your old lender to receive and process our check. Please give us a call so we can check up on your payoff and provide you the contact information to make your first payment. Our customer success team can be reached at 844-290-5731. We hope to hear from you soon!

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Thomas Huerta La Puente, CA

My agent was a friend through the application process, and made my auto loan refinancing a simple task.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

We're very glad to hear that, Thomas! Please just let us know if we can be of more help.

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Keba Jo Diberville, MS

My process was super quick and easy. My specialist was really helpful and had great customer service skills

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

That's wonderful to hear, Keba! Thanks for refinancing with AUTOPAY.

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Mackenzie Hess Abilene, KS

My agent worked really hard to get me the best deal possible. The only issue I had was with the lender who kept needing me to re-sign paperwork.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

I'm so sorry we had to re-do the documents, Mackenzie! We try to avoid this as much as possible. If you would like to share more of your experience, our Customer Success team would love to hear. Please call us at 844-290-5731.

Mar. 26th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Sean lavin Hollywood, FL

Helpful step by step process, pleased that I was quickly approved with a refinance at half the interest

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Those are some great savings, Sean! I'm glad to hear we were able to get you an awesome deal.

Mar. 17th, 2022

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star_border star_border

Ryan Sefcovic Independence, OH

Too many informal updates and I had 3 different people contacting me saying that I still needed to submit different paperwork, got confusing after a bit.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hi Ryan, thank you so much for submitting your feedback. I'm so sorry we had to request documents a few times; our goal is always to make the process as efficient as possible, so I'm sorry to hear this. I hope we can connect soon so we can get more of your feedback on this. Please give us a call at 844-290-5731 when you're able.

Dec. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Gifford Campbell Warren, ME

was not a smooth transition. Vicky was rude on multiple occasions. I was sent a fedex return postage to send docs for the transfer and the fedex lable was no accepted so I had to pay out of my pocket $60 for overnight shipping through ups and was told I can't be reimbursed. will not recommend this company to anyone

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hi Gifford, I'm so sorry to hear about the troubles at FedEx, and with your loan specialist. We would love to hear more about what happened and what went wrong. We'll be reaching out directly, but do you mind giving our customer success team a call so we can discuss? Our number is 844-290-5731.

Dec. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

Tyler Arnold Mesa, AZ

Well, I have been getting told by the company my refinance went through that they never received the title after payoff and now they are telling me I'm in breach of contract and can't get ahold of anyone at Autopay to speak to about this.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Hi Tyler, I'm so sorry to hear about the issue with your title! Getting a title transferred can be a lengthy process, but we're happy to provide updates all along the way. Please reach out to our customer success team so we can shed some light on the saturation.

This said, I'm sorry you've had trouble contacting us. I think we've found you in our system, so I've sent you an email with some direct contact information so we can provide you an update. Also, please feel free to call us at our customer success team at 844-290-5731 Monday–Friday 7:00 AM–7:00PM MST, as well as Saturday 9:00 AM–5:00 PM.

Dec. 18th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Heather Lexington, SC

My Autopay representative made this experience pleasant and painless. Great Customer Service and so easy!!!

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thanks for sharing, Heather, and for refinancing with AUTOPAY!

Dec. 10th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Adrienne Valade Anaheim, CA

Easy and fast. I had to send documents a few times before I could get refinanced. Hiwever, overall I had a good experience.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Adrienne, so sorry that you had to send documents a few times, but I'm glad to hear that you were were happy overall. If you'd like to discuss your experience, please just give us a call at 844-290-5731. We would be happy to help!

Dec. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Kendall Taylor Charlotte, NC

My Rep Adam was knowledgeable, efficient and consistent in his communication throughout the process.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thanks for taking the time to write this review, Kendall. I'm glad to hear everything went so well. Thank you for refinancing with AUTOPAY!

Dec. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Lourie Ann Wright Bruceton Mills, WV

Blake did a great job for us he got both of our cars refinanced in a short time. I would recommend Autopay to

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

This is great to hear, Lourie! Thank you again for choosing AUTOPAY.

Dec. 9th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Mahoganee Nyman Bennett, CO

everything was great, whoever helped me was such a nice and great person love her so much made my whole life easy

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thanks for sharing the great experience, Mahoganee!

Dec. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

Maria Delarosa College Point, NY

Good service. Employess are frienfly and patient. Will have no problem tellinf my family and friends about the company.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thank you for the great review, Maria! We're honored to get your recommendation. Thank you for your business!

Dec. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Preston Porter Randolph, MA

They make the application process easy to do and overall satisfaction with the representatives. A pleasure to work with

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Thanks for the review, Preston! I'm so glad we were able to help.

Dec. 8th, 2021

check_circle

Verified Customer

check_circle

Review Source

star star star star star

john Mayer Orchard Park, NY

They were able to get me a really low rate on an auto refinance even, after the origination fee was included.

4 years ago

AUTOPAY Logo

Reply from AUTOPAY

Great to hear we were able to help you save! Thank you for sharing your experience!

Dec. 1st, 2021