TurnKey Logo

TurnKey

star star star_half star_border star_border

4.1

Overall Score

cancel
info
star star_border star_border star_border star_border

J Barbush Woodland Hills, CA

Hidden fees that go straight to them (not the owner) They have huge turnover, especially in Big Bear, and no consistency. They are not an advocate for owners. If you are looking at listing, do not go with them. Constantly had things stolen, broken, and a fight to get them fixed. Overall, majorly incompetent and don't understand business. I once had someone charge $250 to re-light a water heater. That's $1k/hr. Lack of accountability to guests and owners Missing things after I left them, and now they ghost me. Do not trust them. Complete bait and switch.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

richard guba

The turnkey property in gulf shores Alabama at 3304 sand dollar lane had multiple issues. These included not having linens for fold our couches, internet not working, elevator not working properly, tiles on stairs broaken, fire smoke detector going off because battery was low, etc. The biggest problem is that when you contact for fixing the issues they say they are concerned but no one shows up. I would never recommend this company or property.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Mindy Goldman Houston, TX

I have an upcoming reservation and this company is totally unable to provide any type of local expertise to answer questions about the home or its location. Basic, simple questions they have no ability to respond to and their communication is dismal. I requested a phone call from a supervisor and a week later someone finally responded. I was unable to take the call and attempted to call back but never reached anyone. No return phone call. I wrote to the CEO of the company - no response at all. THe worst customer service experience I've had from a vacation rental company ever! Stay away.

5 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Mindy,

Thank you for taking the time to provide us with this feedback, and we apologize if you had a less-than-perfect experience connecting with us. It looks like we have since connected with you to answer your questions regarding the local area and we're so glad you contacted our 24/7 guest hotline to let us know about it. Thank you for your patience, if there’s anything else we can do for you, please reach out any time and let us know. -The TurnKey Team

May. 19th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Harrison Bink Camp Hill, PA

to add insult to injury they lied and got me banned After having our payments 'retained' by Turnkey and asked for $1000 more to use our 'credit' for the same house that still is under quarantine and unable to ski, now Turnkey responds to my review: read it for yourself, it's garbage! And to add insult to injury, after removing every negative review from myself and many others on LinkedIn, they lied and go me banned from the site to prevent my further complaints! This company is unscrupulous and manipulative. My best hope for them is they end like the Madoff clones they are.

5 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Harrison,

We appreciate you taking the time to leave this review. Similar to prices for airline tickets and hotel rooms, our rates fluctuate throughout the year, especially when booking far in advance. However, if a guest has paid in full for their reservation and wants to rebook the home for the same dates next year, we will guarantee the same pricing. Once you are ready to book, please reach out to our 24/7 support line, and a member of our Guest Experience Team will be happy to assist you further. -The TurnKey Team

May. 5th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Alex Hines Milford, MI

Turnkey has black mold on the floor of my vacation rental, I had to leave the unit and find new accommodations as I was traveling with my pregnant wife and did not want her sleeping near the mold. Turnkey refuses to refund me. They also refuse to acknowledge this is mold. I have pictures of the mold I can upload. The mold was obviously from a leaky dishwasher. The mold is in the cork flooring, it needs to be replaced. They are wiping the floor with a rag and calling it good. This is dangerous. Do not rent or do business with this company.

5 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Alex,

Thank you for taking the time to provide us with this feedback, and we apologize if you had a less-than-perfect experience staying with us. We show that a TurnKey agent connected with you on Feb 22 regarding your request to be refunded. At that point, we were able to explain that the area of concern inside the home was discoloration caused by the removal of the old dishwasher when it was replaced. We inspected the dishwasher and removed the blockage that was causing the dishwasher to leak so it is now in perfect working order. We inspected the areas around the dishwasher and other potential places for concern. There were no signs of mold found. Regardless, we are glad we were able to come to a positive resolution. If there’s anything else we can do for you, please reach out to our 24/7 guest hotline any time and let us know. -The TurnKey Team

Mar. 11th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

H P Newton Center, MA

Booked a Turnkey property through AirBnB. Got in late and arrived at the property at 2am (10 hours after it should have been ready for us to check in.) There were 2 cars in the driveway and it was clear there were people inside. It looked nothing like the photos on the listing. Hesitantly, we got out of the car. As we approached the house, a man came out onto the deck and pointed a rifle at us. Turnkey has done NOTHING. It is impossible to get ahold of them. Airbnb issued a refund, but that is not enough. Turnkey must be held accountable for the severe safety issue.

5 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hello,

Thank you for taking the time to share these details. We sincerely apologize for your poor experience, which does not appear to meet our high standards of service. Please know your feedback is highly valued to help us improve our service and experiences for future guests, and we are looking into your situation further to learn more. Thank you again. -The TurnKey Team

Feb. 4th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Elizabeth Schmitt Chicago, IL

They are scammers. They took our money and then cancelled our reservation with a text. They wanted to keep our money and have us select another property that was completely unsuitable. They indicated the owner pulled the listing for good reason (fires, COVID,etc) but the property was re-listed an hour later with a higher price tag. This is not a way to run a business and instill consumer confidence.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Elizabeth,

Thank you for taking the time to share these details. We sincerely apologize for your poor experience, which does not appear to meet our high standards of service. Please know your feedback is highly valued to help us improve our service and experiences for future guests, and we are looking into your situation further to learn more. Thank you again. -The TurnKey Team

Feb. 4th, 2021

star star star star star

Charles Banks Dallas, TX

Had a great time at the condo in CO. Rooms were clean, internet worked great, kitchen utensils were fully stocked. Water pressure was outstanding.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you so much for the review and kind words about our property! We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us. You were perfect guests, and we look forward to next time!

Sep. 8th, 2021

star star star star star

Chris Boca Raton, FL

Nothing but positive comments. Turnkey kept me informed moment by moment. Responded to every question immediately! Excellent customer service

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Thomas Kish Laguna Niguel, CA

Potentially the worst customer service I have experienced with a short term rental. Only communication I received was to justify the bad communication and that came with no apology or concern. No response when we needed assistance at the property and telephone number that picks up with "we are experiencing longer than normal turn times" every time you call at any time of the day

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Thomas,

We appreciate you sharing this feedback, and we're so sorry to hear that your experience with us wasn't as great as it should have been. We would also like to apologize for any issues you encountered while trying to reach us. Please know that we are always available by text in the event that you're unable to reach us by phone. Our local Operations Team is following up on the property and will make sure any outstanding issues are addressed as needed. If there is anything we can still do for you, please reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

Aug. 26th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Ken Gray II Houston, TX

The property was excellent in every way. But I did not appreciate Turnkey insisting that I could not check out late, 1p - 2p, because I was on a chartered fishing boat, then when I asked for an extra day, then approved it. In other words they scammed me out of a days rental. It would not have been such a problem, but their 10am check out time is not industry standard and is unreasonably early.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Ken,

Thank you for taking the time to share this feedback, and we're so glad to hear you enjoyed our home. That being said, we do apologize for any inconvenience caused by our check-out time. Looking at our calendar, we show that we had a back-to-back arrival following your departure, and we needed to give our Housekeeping Team adequate time to clean and prepare the home. We would also like to note that our check-in and check-out times are displayed on listing prior to confirming your reservation. If there is anything we can still do for you, reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

Aug. 4th, 2020

star star star star star

Maren Ballard Mill Valley, CA

The company was easy to work with and had great properties with great prices. Service was seamless and exceeded expectations!

6 years ago

star star star star star

Jay Renton, WA

It was exactly as it appears in the pictures. It was very clean and had everything I needed to make it a quality experience.

6 years ago

star star star star star

Kamekka Patterson Norcross, GA

Great experience! They were always available and quick with responding when needed. Would definitely book with them again and highly recommend them.

6 years ago

star star star star star

Patty Brown Dallas, TX

Great place .was a bit disappointed that we could not check in till 4pm and had to be out by 10 am .but overall would book it again . It was awesome

6 years ago

star star star star star

Becky Williams Bucyrus, OH

Everything we needed was there! Beach towels, chairs, umbrella, sand toys. The 4 bedroom set up was perfect for our family if 10.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

PAUL GRYNIEWSKI Wildwood, FL

I made a February reservation for a rental at 170 Marsh Lake road through Turn Key. I printed the rental documents but there was no mention of a cancellation policy. The October wedding had to be moved to March due to Covid 19, The company would not refund my deposit even though VRBO claims they should under their master policy. We have 180 guests coming in March and we n letting them know not to book with Turn Key.

6 years ago

star star star star star

Carolyn Dougherty Keller, TX

Great experience with TurnKey! The property was super clean and instructions were detailed. I would recommend this property to others.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kimberly Hertel Palm Springs, CA

Zero Stars! I cant begin to express how much I hate this company. As a host, they delivered less than half of promised revenue. They either gave my house away at ridiculously low rates, or the priced my home too high or asked for too many nights as a minimum stay so it didnt book like it should. Everything about dealing with them has been an unpleasant experience. My houses are now booked with long term tenants. Thanks for NOTHING TURNKEY! I hope to join the class action lawsuit against these crooks.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Kimberly,

We appreciate you taking the time to share this feedback, and we're so sorry to hear your experience with us hasn't been as great as it should be. Please know that our dedicated team of Revenue Analysts is constantly reviewing market trends and behavior to ensure our homes are priced as competitively as possible. Your dedicated Homeowner Success Manager is also available to discuss any questions or concerns that may arise. If there is anything we can still do for you, reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

May. 21st, 2020

star star_border star_border star_border star_border

K MacRich Kamloops, BC

Turnkey cancelled our reservation after a health order banned STR’s in Palm Springs. They issued us a credit but we are 2 families and aligning our schedules just isn’t possible a year from now. Additionally 2/4 of us have lost our jobs so travel is a luxury we can no longer afford next year, and we could really use that $8000 (cdn) to support our family now! Refused the credits and will be taking them to court in a class action lawsuit.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi K,

We appreciate you taking the time to share this feedback and deeply empathize with you and many others whose travel plans have been impacted by COVID-19. We realize that there is no perfect solution for all guests and all homeowners, but we wanted to offer a consistent policy that we could apply fairly for both groups. With this in mind, we updated our Cancellation Policy and waived the policy that you originally agreed to when booking your stay. Eligible guests are now being provided with a credit that can be used until February 1, 2021, for a stay with a check-in date any time prior to October 1, 2021. We will also guarantee your current rate when booking the same home for the same dates next year. If there is anything we can still do for you, reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

May. 21st, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Always riding Chicago, IL

TurnKey changed cancellation policy March 8, 2020 to a credit only. I reserved my rental under the terms that I would be given my deposit back. As long as I cancelled by the allowed date. They are refusing to issue any refunds and only giving credit, claiming they are helping homeowners. The rental I reserved and cancelled will most likely be rented again as I gave the homeowner enough time to do that. turnkey will then make more money and not give me my money back. Buyer beware they are a snake of a company and have no soul.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hello,

We appreciate you sharing this feedback with us and empathize with you and many others whose travel plans have been affected by COVID-19. In light of this ongoing situation, we updated our Cancellation Policy to allow guests to cancel and receive a credit that can be used until February 1, 2021, for a stay with a check-in date any time prior to October 1, 2021. We will also guarantee your current rate when booking the same home for the same dates next year. Unfortunately, we are unable to identify your reservation and look further into your specific details, but we will be happy to do so if you can provide your name, email, or booking number. If there is anything we can still do for you, our 24/7 guest support line is always available to call or text. -The TurnKey VR Team

May. 15th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Jon Maineville, OH

Turnkey has taken money from thousands of users during the covid19 outbreak. They will reply with please contact us with your information on here as they have been doing to others. They never make it right. They are not refunding money for trips/rentals not taken. This is called theft. The are keeping cleaning fees and admin fees for doing absolutely nothing. It makes no sense. Keep away if want to deal with a person or company that will work with you in a time of need.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Jon,

Thank you for taking the time to leave this review. The current situation with COVID-19 is unprecedented, and we are trying to do the right thing for our guests and homeowners while navigating this constantly evolving landscape. For this reason, we have updated our Cancellation Policy to allow guests to cancel and receive a credit that can be used to book a new stay within the next 18 months with no penalties. We will also guarantee your current rate when booking the same home for the same dates next year. This helps retain the value of each reservation for the guest while also assisting the homeowner as they face multiple cancellations. For additional details regarding our policy adjustments, please visit our recent COVID-19 blog post. -The TurnKey VR Team

Apr. 13th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Gail Abramo Costa Mesa, CA

Turnkey is a nightmare. Unlike its competitors, Turnkey is refusing refunds during the CoronaVirus crisis. I strongly believe you can tell a lot about a company’s commitment to customer service in a difficult time. I am out 1600.00 and their policy of credit only on the same property at the same price is a form of price gouging as many rentals have much higher prices on other dates... if the rent is cheaper they are not offering a refund of the difference....

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Gail,

Thank you for taking the time to leave this review. Please know that we empathize with you and so many others whose travel plans have been impacted by COVID-19. In light of continuing uncertainty around travel due to this ongoing situation, we have updated our cancellation policy to add greater flexibility for our guests. Our policy is similar to Southwest Airlines and other brands in travel and hospitality, allowing for credits to be used toward stays up to 18 months in the future. Similar to prices for airline tickets and hotel rooms, our rates fluctuate throughout the year, especially when booking far in advance. However, if a guest has paid in full for their reservation and wants to rebook the home for the same dates next year, we will guarantee the same pricing. If there is anything else we can still do for you, reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

Mar. 23rd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Kyle Corona, CA

UNBELIEVABLE!!! As every other company tries their best to work out a way to rectify a horrible situation caused by Covid-19 by refunding or allowing a credit, Turnkey sticks it’s head in the sand. This is a joke of a business, zero concept of customer service. We were hung up on by the manager Nicole when speaking about possible refund vs moving our booking to another scheduled date. Sad to have ever booked with this company and Karma will get back to them. Pathetic, do the right thing Turnkey

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Kyle,

Thank you for taking the time to leave this review, and we're so sorry to hear about the communication issues you experienced with our Guest Experience Team. We also empathize with those of you who have travel restrictions or prefer not to travel at this time. The current situation is unprecedented, and we (a property management company) are balancing the needs of multiple stakeholders. Please know that on the other side of every refund request of a non-refundable booking is a homeowner, another person also experiencing hardship. These are difficult times for travelers and homeowners alike, and we are trying to do the right thing for everyone involved. With that in mind, we have made some temporary changes to our Cancellation Policy. Since your reservation was booked prior to March 14, 2020, with a check-in date between March 14, 2020 and April 16, 2020, you will receive a full credit that can be applied to a future reservation at the same home. For additional details, please visit our recent blog post. We appreciate your patience and understanding during this challenging time and encourage you to reach out if there is anything we can still do for you. -The TurnKey VR Team

Mar. 17th, 2020

star star star star star

Elaine Livengood San Rafael, CA

I found that in my multiple interactions with Turnkey representatives that they were all very helpful, the response was always very timely.

6 years ago

star star star star star

Yer Chang Saint Paul, MN

Spacious place, love the layout and quick responses whenever I had a question. We has a lovely experience while we were there, thank you!

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you for this feedback, and for being a valued TurnKey guest! We pride ourselves on timely and effective communication, and are glad we could answer your questions. We look forward to your next stay with us! –The TurnKey Team

Jul. 2nd, 2020

star star star star star

Therese Asbury Cincinnati, OH

Great customer service. Modern forms of communication. I always was informed and reminded of pertinent things about the property.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you for this terrific feedback, Therese! Communication and care are the foundation of our customer service, and we're so glad you felt informed and taken care of. We look forward to delivering great service for you again soon! –The TurnKey Team

Feb. 21st, 2020

star star star star star

Polingmm Alpena, MI

The house we rented in Treasure Island was comfortable, clean and located close to the beach and restaurants. We really liked the yard for our dogs.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you for this feedback! We're so pleased you (and your dogs!) enjoyed your stay, and that the home met your travel needs. Thank you for being a valued TurnKey guest. We look forward to hosting you again soon! –The TurnKey Team

Jan. 29th, 2020

star star star star star

Gary Roy Leavenworth, WA

Great experience. We had no issues with anything. House was very clean and in a great location. Beds were very comfortable.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you for this terrific feedback, Gary! We're so pleased you enjoyed your stay, and that the home met our high standards for cleanliness and comfort. Thank you for being a valued TurnKey guest. We look forward to hosting you again soon! –The TurnKey Team

Jan. 29th, 2020

star star star star star

matt jones Birmingham, AL

cleanliness of property love not having to deal with any check-in and out process like you would with a hotel. dislikes (N/A)

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you Matt! We pride ourselves on the cleanliness of our homes, and providing the easy, reliable experience travelers have come to expect from a fine hotel. We're glad you enjoyed your stay and look forward to hosting you again soon! –The TurnKey Team

Jan. 24th, 2020

star star star star star

Rene Fontana, CA

This was the first time ever using TurnKey and the experience was really great! Super easy and if we had any questions we were assisted right away!

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thanks for this terrific feedback Rene! We're so glad to have hosted you and quickly assisted with your questions. We can't wait to host you again soon!

–The TurnKey Team

Jan. 3rd, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Dan W St. Helena, SC

I had a terrible experience with TurnKey. False ads about the screened porch which wasn't screened at all, the 60" TV which was actually a 40" TV. A 42" TV which was 32" at best. Each and every time you wanted to use TurnKey's way they set up Internet, you had to re-type name, email and agree to terms. The fireplace could not be used unless you wanted to die from gaseous fumes. Over 75 text messages during three day stay with no resolution. I asked for compensation and it took my additional 100 text messages and three weeks to have them say my request was denied. Not a good company.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Dan,

Thank you for taking the time to share this feedback, and we're so sorry to hear your stay with us wasn't as great as it should have been. Please note that all of our properties are TurnKey Rental Certified and all photos, amenities, calendars, and rates are 100% accurate. Our local Field Operations Team will check on the fireplace to ensure everything is working properly at this time. If there is anything we can still do for you, reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

Feb. 14th, 2020

star star star star star

Lena Columbus, TX

Excellent service! Texting if we needed anything during our stay was refreshing. Best experience I have had with a vacation rental, truly.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Thank you for this review, Lena. We loved having you as our guest, and we can't wait to host you again soon. Text us anytime ;)
–The TurnKey Team

Oct. 30th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Jaymie Rowe Conover, NC

Turnkey is a misleading/ false advertising company. They displayed things in there photos that you don't receive to attract you to there sites. I was very disappointed in what I got for the price. I had to fumigate the living room for fleas or some kinda bugs that was in there. They locked me in then wouldn't let me cancel the room. There very rude and hateful speaking when contacted. There was a very strange gas or odor that keep coming in the master bedroom. Turnkey is not a company I would recommend.

7 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

We’re so sorry to hear you feel that way. Here at TurnKey, we strive to offer an impeccable customer service experience so that our guests can have amazing stays at our properties. All of our properties are TurnKey Rental Certified and all photos, amenities, calendars, and rates are 100% accurate. We wish we had known about the issues you experienced during your stay so that we could have tried to help out then. Our 24/7 guest hotline is always available -- never hesitate to reach out while you’re staying with us! With regards to canceling a stay, our cancelation policy can be found on our website and is also referenced in our guest agreement, which our records indicate you acknowledged. Essentially, all reservations which are made more than 10 days in advance of check-in are fully refundable if the guest cancels the reservation within 72 hours after the time of booking. After this cancellation period expires, all payments are non-refundable. We also offer trip insurance to help protect costs against cancellation due to sickness, bad weather, job loss, and more. Please be assured we’re checking on everything you’ve mentioned, and we’ll make sure it all gets resolved. If there is anything else we can still do for you, please reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

Oct. 11th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Alexandra O'Leary Brooklyn, NY

Cancelled my original booking exactly one month before the trip with all parties flying in from out of state. All the other options they gave us were less than average because that's all that was left but they advertised the updated house as sleeping 8 except it slept 5. Through every step of this process, they either fully would not respond to the texts they urge users to utilize, leaving me to call numerous times to figure out what was happening with the rental. If I could give zero stars I would.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Sandy Jessen Missoula, MT

Our flight was canceled due to bad weather. We immediately let Turnkey, Vrbo, and the property manager know. We were advised not to cancel outright as we would l9se the money from our booking. We'll, here we are trying to rebook a couple of days later. Looks like we lose the money anyway. Good thing I purchased the worthless cancelation insurance!

4 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Sandy,

We're sorry to hear that your travel plans were impacted by weather and that you were dissatisfied with our service. If there is anything we can still do for you please let us know.

Mar. 2nd, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Peter San Francisco, CA

Avoid. if you value your vacation. The most horrible experience. They ruined our vacation by just cancelling last minute out of the blue. When asked for a remedy, pointed to a small print in the legal agreement that they can cancel at any time, presumably even a few hours before you trip.

4 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Peter,

Thank you for taking the time to share these details. We sincerely apologize if you had a less-than-perfect experience, which does not appear to meet our high standards of service. Please know your feedback is highly valued to help us improve experiences for future guests. We are not able to identify your reservation with this information but would like to look into your situation further to learn more. If there is anything we can still do for you, please reach out to us through our 24/7 guest hotline and let us know.

Jan. 31st, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Steve Hubert Princeton, NJ

We reserved a rental home for our vacation and booked flights and activities. 4 months later TurnKey sent us a cancellation email stating the home had been sold. We scrambled to book another home with a different company. TurnKey has not refunded our money and there is no evidence that the home has been sold. STAY AWAY FROM TURNKEY!!!!!!!

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

KB Indianapolis, IN

Booked with them for a place in Vail. 30 days out they cancel and decide to keep the more than 10% initial fee, even they they cancelled. Was booked on VRBO and they refunded their fees but this company is a corrupt and thinks it's fair to keep mo ey for providing no services. DO NOT USE THEM!!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

James Lee Syracuse, NY

I reserved a condo for June 17-20 at Myrtle Beach for me and my family. My grandmother passed away on June 10 and so we couldn't make the trip as we had to make preparations for and attend the funeral. TurnKey will not issue a refund. If you rent through this company, make sure that no one close to you dies, or you'll be out $1500 like we are.

5 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi James,

We appreciate you taking the time to provide these details for us. First and foremost, we are so very sorry to hear of the loss of your grandmother. With that said, as a property management company, we are balancing the needs of multiple stakeholders. Our Guest Rental Agreement, which is signed and acknowledged when finalizing a reservation, details that TurnKey does not accept liability for any inconveniences or delays caused by forces beyond our control. We highly encourage guests to invest in travel protection and provide this option within our reservation finalization process, including "cancel for any reason" protection. At this time, we are following the terms of our standard Cancellation Policy. Thank you for sharing this feedback, and please reach out to us if there is anything else we can assist you with. -The TurnKey Team

Aug. 16th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Davis Griffin Brevard, NC

Customer service was absolutely the worst experience I’ve ever had with any company EVER. They are incompetent and condescending and so rigid that a spouse cannot handle any issues including providing payment for the unit?!?!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Tony Mencome Fayetteville, NC

I used this company to manage a rental property on the NC coast. I felt the took advantage of me as a homeowner and the customers that rented from me. They inflated the prices I wanted to charge putting my property at a disadvantage. Costing me rental income while putting the inflated profits in their pockets.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Tony,

Thank you for taking the time to share these details. We sincerely apologize for your poor experience, which does not appear to meet our high standards of service. Please know your feedback is highly valued to help us improve our service and experiences for homeowners and future guests, and we are looking into your situation further to learn more. Thank you again. -The TurnKey Team

Feb. 4th, 2021

star star star star_border star_border

David Portland, OR

There were several issues with the house, Turnkey responded quickly to 3 of them (hot water heater, AC, garbage pickup) but 2 were not addressed (dryer and dishwasher)

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi David,

Thank you for taking the time to share these details with us. At TurnKey, it’s our highest priority to make sure our guests have the best experience possible, but if problems do arise, we try our very best to make things right in any way we can. It looks like we were able to send someone out to resolve several of your concerns, and we are so glad you called our 24/7 guest hotline to let us know about it. That being said, we do apologize that several items were not handled and want to assure you that our local Operations Team is following up and will make sure they are taken care of. If there is anything else we can still do for you, please don't hesitate to reach out and let us know. -The TurnKey VR Team

Aug. 31st, 2020

star star star star star

Patricia Barfield Nampa, ID

Turn-Key is the most responsive property management company I have experienced in 30-years of renting vacation homes.

6 years ago

star star star star star

Ken Johnson Tualatin, OR

Everything was exactly as advertised, with great communication thru Turnkey. We had a wonderful vacation.

6 years ago

star star star star star

Christina Denver, CO

Good communication, and directions on where the place was located. As well as directions for using the lock.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Sujey Bello Allen Park, MI

They were offering homes for rental knowing that the gov was not allowing the rental, so that they could keep the money and just give credit for future use, at another date and rate. After cancelling on me, they still have the house available on VRBO

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

heather montgomery Mount Airy, NC

Never! Charged card three times for almost $5000 and canceled booking. There is no communication. Waited 3 hours on hold to speak to someone. Stay away, never again. By the way, still have not received refund for any of the charges. Stay far away!!!!!

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Heather,

Thank you for taking the time to leave this review, and we're so sorry to hear that your experience with us hasn't been as great as it should be. Here at TurnKey, we strive to offer impeccable customer service before, during, and after your stay. Unfortunately, we're unable to identify your reservation based on the information available here. If you can please provide us with your booking number or the full name or email address associated with your booking, we'll be happy to look into your specific situation and assist you further. -The TurnKey VR Team

Jun. 24th, 2020

star star_border star_border star_border star_border

Earl Bowers Northbrook, IL

Well, let me join in and confirm that Marriott turnkey took my money and ran. Global pandemic travel bans mean nothing to turnkey. the fact that Marriott has not stepped in lets you know that Marriott is also ignoring there responsibility. Cancelling my Marriott card and membership. Welcome back Hilton!!!!

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Sophie Goyette Joliette, QC

ZERO STARS ! This company has no sense of morality or ethics and his customer service is non-existent. Refusing to fully refund bookings made in the context of a global pandemic is shameful and scandalous. I sincerely hope that consumers and homeowners will make them pay the price.

6 years ago

TurnKey Logo

Reply from TurnKey

Hi Sophie,

Thank you for taking the time to share this feedback with us. We would like to sincerely apologize for any issues you've encountered while trying to reach us as we have been experiencing significantly high call volumes. Please know that we strongly empathize with you and so many others whose travel plans have been affected by COVID-19. These are difficult times for travelers and homeowners alike, and we are trying to do the right thing for everyone involved. With that in mind, we have adjusted our Cancellation Policy to allow guests to cancel and receive a credit that can be used to pay for a new booking within the next 18 months. We will also guarantee your current rate when booking the same home for the same dates next year. We feel that this policy helps retain the value of each reservation for the guest while also assisting the homeowner as they face multiple cancellations and financial hardship. If there is anything we can still do for you, reach out anytime and let us know. -The TurnKey VR Team

Apr. 15th, 2020