Lulus Logo

Lulus

star star star star star_border

5.3

Overall Score

cancel
info
star star star star star

Angela

Lulus delivery and presentation of the product is fantastic. On top of that the product itself is high quality and on trend with current styles.

7 years ago

star star star star star

Song Clovis, CA

Lulu’s website is so very easy to get around and check out. Whenever there is a problem, the customer service has amazing people who can help you.

7 years ago

star star star star star

Megan K Saint Joseph, MO

BEST online shopping experience ever!! This is my go-to shop for everything now. I love the clothes I've gotten from Lulu's!!

7 years ago

star star star star star

Kate Sandy Waukee, IA

Big fan! Easy to order, easy to return if needed. Packages always arrive earlier than anticipated. Great quality and variety of clothing. :)

7 years ago

star star star star star

Elizabeth Bryant Layton, UT

Love Lulus, always great selection and variety! Majority of the time sizing is on point! But if ever an issue returns are easy and stress free.

7 years ago

star star star star star

Tabetha Smith Victorville, CA

I love everything about Lulus website. Great clothing, shoes, and accessories. I recommend this website to friends and family

7 years ago

star star star star star

Stephanie

Shipping is quick and if you have a return it’s easy and I had no issues! I love shopping at Lulus because the clothes is great quality.

7 years ago

star star star_border star_border star_border

Sarah Hatfield, PA

Shady!!! I bought a puff sleeve red crop top that was on final sale...which was shady enough already It was made of the worst material, it was so uncomfortable that I couldn’t wear for more than a minute What’s even more shady is that they didn’t post the bad review I wrote about them. What a waste of $20!!! Never shopping there again

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hello Sarah, Thank you for your review! I'm so sorry for any disappointment with your order experience. I would be happy to look into this in hopes of providing a resolution! If you could respond with your order number and/or email address so that I can locate your purchase, I'd love to help you with this further. I hope to hear from you soon! Have a great day! XOXO

May. 22nd, 2019

star star star_border star_border star_border

Barbara Lewis Hamlin, NY

Just placed my first order of $100 on 5/7/19. Wished I had read these reviews first. I haven't even heard from them yet that it has shipped, emailed customer service and haven't received reply. Feeling pretty stupid for not checking on this company first. Hope I didn't make a $100 mistake.

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hello Barbara, Thank you for your review! I'm so sorry for any concern regarding your order's shipment. I would be happy to check on your order status for you. If you could respond with your order number and/or email address so that I can locate your purchase, I'd love to help you with this further. I hope to hear from you soon! Have a great day! XOXO

May. 21st, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Cassie K Westerville, OH

TERRIBLE customer service. When items get ruined in the washer after you wash them ACCORDING TO WASHING INSTRUCTIONS, they will refuse to refund you, but offer you 30% back. I had a $128 jacket get ruined in the washer when I washed it according to instructions and they offered me $35. Seriously?!?!? Don’t waste your time or money here. Go somewhere that will fix the problem.

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hi Cassie,

Thank you for taking the time to leave a review. I am so sorry for the poor experience you had with this order. At Lulus we pride ourselves on quality and service, so this is not the standard to which we hold ourselves. A supervisor has reviewed your order along with your contact with our customer service team, and reached out to you via phone and email in hopes of finding a resolution. We have issued you a full refund for the jacket to your original payment method, along with a $50 store credit as a gesture of apology. We hope to hear back from you soon, as we really want to make this right.

Enjoy the rest of your day! XOXO

Feb. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Kathleen Houston, TX

Their return policy is horrible. They say they are free and easy but they are only free for the first 10 days after it is delivered. For someone as busy as me, I normally don't have time to pick the packages up from my apartment, try them on, and then decide if it fits, and then order the return and get it to the post office in 10 days. So silly in my opinion. Will never shop at such a frustrating company when there are WAY better and EASIER companies to work with.

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hi Kathleen,

Thank you for taking the time to leave a review of Lulus! I would be happy to assist you with your return in any way that I can. Could you reply at your earliest convenience with your order number and/or email address so that I can locate your return?

Hope to hear from you soon! XOXO

Feb. 5th, 2019

star star_border star_border star_border star_border

Elaine Conroy Naperville, IL

ABSOLUTE GARBAGE. Wish I could rate it a Zero. Ordered a dress for Homecoming Dance that literally fell apart at the dance within a half hour of wearing it for the first time. I returned the dress and requested a full refund, including shipping. I was told I would receive the full refund including shipping, but did not. I don't want to waste any more of my time fighting with this garbage company. Do NOT buy from them.

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hi Elaine!

Thank you so much for taking the time to write and post this review. I am so terribly sorry that you did not receive a quality item and that the shipping was not refunded which we stated we would.

I have a supervisor reaching out to you ASAP to review your order, refund due and you reviews that you have posted.

We are most eager to assist you and rectify this situation and mistakes on our end. I look forward to your reply! Have a wonderful day!

Nov. 2nd, 2018

star star_border star_border star_border star_border

Jeannie Louisville, CO

I ordered 3 items on sale, which I knew couldn't be returned, but I still thought they were pretty on the site. I ordered based on their measurement guides. One dress was too big, one dress was too small, and the piece of jewelry I ordered didn't look like the picture and was cheap looking. Super disappointed and a waste of $50. Would not order from them again.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Danielle Gabay Fort Lauderdale, FL

Buyer BEWARE: DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!! I wish I read the reviews prior to purchasing. Their clothing is made with the worst material. They look and feel cheap and nothing like in the photos. I ordered 10 items and returned all but 2. The 2 items (final sale) were sized as Small but fit like an XL. I am so disappointment - feels like I just threw money in the Garbage. I don't think they even deserve a 1 star review....

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Sharon Miles Jacksonville, OR

I bought a xlarge dress going by the size chart they provided. The dress is not even close to the measurements. It only covers half of my bust area. I am a size 12-14. I can't tie the wrap around my waist either and it comes so long it looks like a train. I am 5'5 tall. Of course I can't return it even though it's the dress that is not accurate measurements. Not even close. Last time I will waste my money.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Melody Niederst Windermere, FL

I wasn’t planning on reviewing but since I read similar stories to mine here goes: Ordered about 10 items, kept 2 (which one was unraveling by the end of the day). Returned next day, got accused that I wore and damaged a blue shirt when it didn’t even fit me (think nursing mom). I asked for a picture, they emailed me back stating they attached the picture with no attachment. Their clothes are junk and obviously they are scam artists. Ladies, pay a little extra money form Nordstrom/Bloomingdales/revolve/ASOS and don’t deal with this sham of a company. What a joke.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jacquelyn Sheridan Chicago, IL

The clothing isn't worth the customer service hassle. I had an issue with an order where I wasn't allowed to return an item (it was sent back to me), which "showed signs of wear". I suppose this makes sense in theory, except that I never wore the outfit - the wear they pointed out didn't come from me! I ended-up stuck with a $60.00 item of clothing that I literally cannot wear (it's so tight it won't zip!).

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Kayla Phoenix, AZ

I have been trying to buy a dress through this site because my friend chose a color here for her bridesmaids' dresses. I have 1) be declined for a refund because of "pet hair and lint inside and out" which is total BS considering I wore the dress for all of 5 minutes to try it on and then it went back in the envelope for shipping back. 2) the sizing is WACKED large and XL is literally the same thing. DONT BUY FROM THEM. Go to a more reputable and professional dress option.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

erika parra Salem, OR

I've ordered from this site plenty of times. After only wearing a dress for the second time it ripped. Super disappointed. I take great care of my clothes and for the price I paid for some of my dresses this most definitely shouldn't have happens. Even some of my other dresses seemed to have shrieked once I've (hand) washed them which sucks. Take your business somewhere else if you want clothes that last. Clothes is cute if you plan to only wear it one time.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

JEN B New York, NY

the cloths are great the shipping takes forever !!unless pay over 30 dollars for faster shipping, then the returns take forever to process 10 days then the refund takes 10 days and noone seems to care , they dont do exchanges so if have to purchase the other size u need , and takes about 1 mth in full to receive your money back , a big deal when u spend a lot of money!!! NEVER AGAIN< nice cloths horrible costumer service they all tell you something different!!, way to much competition on the web to do this to costumers

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Cheeyl

Thieves!!!! They sent me the wrong item but refuse to provide me with a refund for the shipping I have to pay to send it back. The item was quite expensive and apart from the fact that they messed up royally and the item is no longer available in my size, all they want to do is give me a credit on their site instead of doing the right thing and refunding my shipping charges Both Ways. I live in Canada so the shipping is quite expensive. Unacceptable! THIEVES. What a scam to get me to buy more. I want nothing more to do with them!!!

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Morgan Burrows

I returned a large order within the return policy window, I kept one shirt-- they charge you for return shipping + original shipping if you send back more than you keep... I ended up paying 25 dollars for a cheap/ill fitting shirt ($9 on the site) i couldn't return because it was on sale. It's been over 3 weeks and still haven't seen the money in my account. Really disappointed and feel kind of cheated.

9 years ago

star star star_border star_border star_border

carrie Van Noorden

I ordered 3 things, and had to return all 3 of them. It was my fault as I did not think being a size 4, I would need a Medium, but I should have looked at the size chart. Also, their clothing, even though the pieces I purchased seemed to be of pretty good quality, they are not very bra friendly, so probably meant mostly for a 20 something.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Pam Wilson Washington, DC

I never received one of the dresses I ordered. Was told to take a picture of everything else and they would make a decision to either send me another one or refund my money. Otherwise they would not help me without a picture. They are a bunch of scammers. Also, the strap of one of the sandal broke while trying it on. Shoddy products. I'm done with them and I will never order from them again.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Fajaicea Adams Phoenix, AZ

On LuLu's website, it states that it will take 2-3 business days to process and ship orders. I made an order 01/25/17 before 5:00pm. Today is 01/31/2017 at 9:30 my order as of now still has not been given to UPS to be delivered. I have contacted Lulu's via chat asking about my order details. I am not happy about the process. I need my order before 01/06/17. Thank you.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Shawna Athens, OH

Lulu's, you are officially are part of the scum of the earth. Any time I hear your name, I see red and my ears start to bleed. I needed a dress for a charity ball and while it did come in a short period of time, which is your only redeeming quality, you sent me the wrong dress. What sort of company sends the wrong dress to a customer? Only you Lulu's. You ignorant slut of a company. You had ONE job. I haven't been this disappointed since the time I found out Santa didn't exist. You ruin everything and I refuse to do business with you again. BYE FELICIA.

9 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Haley Cleveland, OH

I've never been pleased with anything I've gotten from Lulus. I've had problems with material looking super cheap, not fitting as described in sizing chart, shoes were super tight and cut off blood circulation, see through clothing. At this point I have ordered 6 dresses and a pair of shoes and sent them all back. Thought I had originally just chosen wrong for my body type/not payed enough attention when ordering, but now I've just realized to never order from them again.

10 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Nichole M. Seaford, NY

Never heard of any store not refunding your shipping after returning something within 10days! I am out of $9 shipping and their customer service is horrible!!!! Got stuck in a chat with "Olivia" who all she claimed to do was get me a $9 credit! They are a scam and just like to take people's money so I'm out of money on my refund! I will never shop here again!!! Shoppers beware!!!! You will lose out on money with shipping if you return and item!!!!! don't shop here!!!! There sizing isn't accurate and because of that I have to be out of money!!! STAY AWAY!!!!!

10 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Mikayla Ralston Gaithersburg, MD

The dresses are super cute but you have to be a specific body type to fit a majority of them. Prices are ok. I've come to learn that you have to be in a mood to show off if you were to buy one of these dresses.

6 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Elizabeth Klemm Windermere, FL

I love the brand Lulus, they have such cute dresses andy he quality of their clothing is great. They are a great store to buy from and I always get my sundresses from Lulus.

6 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

DeeDee G. Laplace, LA

I bought a nice green prom dress from there. If you're worried if the site is legit or not, dont worry they are! The dress came with the correct size and was very affordable.

6 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Keiontai Henry Bradenton, FL

I love using Lulu's primarily for their dresses. They have a great variety and always have discounts available, so you are sure to get what you desire.

6 years ago

star star star star star_border

Maddie Bloomington, IN

Cutest place for formal wear & casual wear! I loved their prom dresses in high school, and I love their clothes for daily life as an adult now! However, I do think their clothes can be I reasonably priced from time to time.

7 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Kimberly Jackson Derby, KS

High quality clothing, accurate sizing chart, great style choices. Ordered two lace dresses that are my go-to wedding guest outfits and I always get tons of compliments.

7 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Haley Baldwin

I’ve only shopped online with Lulu’s a few times but didn’t enjoy my experience. They did not ship as quick as they’d promised and I didn’t really enjoy their website set up.

7 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Brooke Herbon Kaysville, UT

Love the quality of clothing this store offers, the website is so easy to navigate! I see a lot of ads on Instagram and decided to try. Definitely worth it!

7 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star_border

Tracy Hill Draper, UT

I love lulus because you can find inexpensive clothing wit fairly good quality. I always recommend this company to my friends because the deliver is fast and I love their styles

7 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Maryn skinner Gilbert, AZ

I just recently heard of lulus and love it! They have so many cute dresses and top! I got my package a few weeks ago and it was on time and I loved everything I bought!

7 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

H Moore Lehi, UT

My sister-in-law told me about Lulus, and I've loved their cute patterns on their dresses and shirts. I bought a pair of sunglasses and wear them all the time.

8 years ago

check_circle

Review Source

star star star star star

Ashley Pleasant Grove, UT

I like shopping at Lulus because they have many different styles of clothes I love and for reasonable prices. It’s also easy to find the clothes I need on their website.

8 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Emmac Candia, NH

This company is a sham. They don’t take returns although they say they do. They have been stalling me for 2 weeks now when I ask for the address to return. Their phone # is disconnected. Do not buy from them, it’s all a Chinese ripoff website.

5 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hi Emmac!

Thanks for leaving your review. We're so sorry to hear of this disappointing experience. We definitely want to look further into this right away, as this does not at all sound like a typical Lulus experience. We are located and ship within the United States and would be more than happy to help however we can. If you could please provide your Lulus order number, we'd be happy to take a look and see how we can help!

Looking forward to your reply! xo

May. 13th, 2021

star star star star star

Pekeiydra Williams Tallahassee, FL

Quality was great and shipping was fast. My dress fit so nice and was true to size. I will be shopping here again.

5 years ago

star star star star star

Leah Larson Portland, OR

The customer service is great and the pricing is ok I love that the quality is good. I can rely on Lulus.

6 years ago

star star star star star

Kaitlyn McBride Midvale, UT

Love this site! I have gotten a lot of dresses from here and I’m always so impressed with my purchases

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Michelle Morgan Hill, CA

I ordered two dresses. Spent almost 200$. Both see through and very thin. One too big and I got busy and it went past 30 days and now I can’t return. 89$ down the drain. They should post return policy right when you purchase it. Not ordering from this company again.

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hello Michelle, Thank you for sharing your review with us! We're so sorry to hear that the material and fit of these items wasn't as expected. At Lulus, we pride ourselves on quality and service so we would like to find a resolution for this. We reached out to you privately through BestCompany's messaging system on 7/10/19 asking for more information so that we can locate your order, but we haven't received a response. If you could please provide us with your order number and/or email address, we will gladly contact you and provide assistance! Hope we hear from you soon! XOXO

Jul. 12th, 2019

star star star star star

Mercedes Visalia, CA

I was promptly helped by Kara D. When I had technical problems with my ordering. The clothes and the shoes are 👍

7 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jenny Chicago, IL

Lost two of my returns. Had to contact customer service finally received one of my returns. The other return they said it was not Lulus item and were going to have to ship it back to me. I had them check the item and it was in fact Lulus item. Overall, horrible service. I have never experienced anything like this from Lulus.

7 years ago

Lulus Logo

Reply from Lulus

Hello Jenny! Thanks for taking the time to leave a review! We're sorry to that your experience with this return wasn't up to our standards. We want to look into this further and provide you with assistance! We reached out to you by private message on June 19th in hopes of getting your order number and/or email address, but we haven't received your reply. If you could provide us with that information to locate your purchase, we would be happy to get in touch and find a resolution! Looking forward to speaking with you! XOXO

Jun. 28th, 2019

star star star star star

Devon Riverside, NJ

Great quality trendy clothes!! Takes a little bit to receive but well worth the wait. I recommend to everyone.

7 years ago

star star star star star

Christine Waretown, NJ

This is the most beautiful dress !! So many compliments. Just lovely. It flows when you walk. Love, love it !!!

7 years ago

star star star star star

Tierra Reese St Louis, MO

Great product and service! I love the quality of the product that I get and the discount as a VIP member helps :)

7 years ago