Patriot Warranty Logo

Patriot Warranty

star star star_half star_border star_border

4.3

Overall Score

cancel
info
star star_border star_border star_border star_border

Joseph Frisch Moultonborough, NH

COMPLETE SCAM!!!!! DO NOT BUY. Every person you talk to at this company will tell you something different and their story will change frequently. I got a 5 year highest end warranty these scum bags offer on my Tesla. With it being a Tesla, any warranty conversations are complicated since car has different parts. They told me everything except wear and tear items like tires and breaks were covered. I filed a claim in September of 2021 (it is now Jan 2022). It was for about $1600 of work. At the time, I was told the entirety of the damages were covered and I would receive a check in the mail for $1600. I haven't received my check in the mail so I called back in today to follow up. It took 3 hours to get someone on the phone and their online system is garbage. It just shows there is a claim with no notes, status, anything. After getting someone on the phone they claimed that they sent a check to me but it got returned. Funny, also funny they never notified me. Then they told me that the new check they are sending me is for $400. I told them that the work was for $1600 and they said majority of things were not covered (remember in September I was told a $1600 check was in the mail and all of it was covered). They refused to send me any documentation or even provide me with a copy of my coverage. No check is coming I am sure. When I then asked to cancel my coverage because this is a scam they told me that they would "send me an email". I was assured i would get a pro rated credit if I cancelled which also appears to be a LIE. Save your $, go get a real warranty. These people are morons, they lie, they are as rude as can be (one guy was screaming at me on the phone for reading him the paragraph in MY POLICY that stated the items in my claim were covered telling me I was wrong). COMPLETE SCAM!

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

William Brist Memphis, TN

I was considering buying a mini cooper for my daughter. I would only consider buying this type of car with a warranty of some sort, so i contacted patriot. They took all the car info, said it was good, quoted a price and i bought it. First claim denied because it was registered as a commercial vehicle for the first 15k miles. The car was used as a service loaner from BMW dealership. They denied the claim, and offered a partial refund for a prorated time frame of having the warranty. After i complained enough, they agreed to a full refund that would take 30-60 days to receive. They should never have sold me the warranty if they never intended to cover a repair.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

terry r Las Vegas, NV

This is a Fraudulent Warranty company. I am telling you this from personal experience and it would behoove you to take my advice. I bought 2 warranties from them and within 6 months I cancelled both of them for not paying automotive dealership for work performed. I gave them every SILLY thing they required to get my refunds. I gave them Notarized letters, proof of odometer reading, dates that I eventually sold the cars. It has been a year now and still NO refunds. Phone calls go unanswered, voice mail goes not responded to, BBB has No meaning to them. I contacted South Dakota's VFW on my behalf but they blew them off also. The VFW did reach out to them but PW could care less about Disabled Veterans. Stay away from this Fraudulent Company.

4 years ago Edited April 4, 2022

star star_border star_border star_border star_border

itsallaboutkathy Kennebunk, ME

A horrible experience. I need to cancel my contract. They sent me an online form Which I filled out and submitted. There is an affidavit I need to get from them in order to provide odometer reading. They will not return my call. The only time someone answers the phone is when I call the sales number. When they figure out I have an issue with an existing account they cut me off and transfer me to customer service where you have to leave a voicemail. No will return my call. This has been going on for two months. I paid $1610 for a warranty. When I had a $400 claim they took two months to send a cheap part from China leaving me without a vehicle for almost 10 weeks. I need help with this issue!

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Timalyn Franklin VA

I purchased coverage in July 2021 when my warranty with another company expired. When I needed service, the Mercedes of Arlington, VA dealer couldn’t reach the warranty company for two weeks. When I requested to cancel the warranty, Jonathan B promised to improve service and pay for the service needed. When the parts were ordered, Patriot reneged on all offers for payment. I called again to cancel service and wasted an hour on the phone with the person trying to convince me that I needed Patriot Warranty. I do not recommend using this provider. This provider over promises and under delivers.

5 years ago

check_circle

Review Source

star star_border star_border star_border star_border

David Langford Chattanooga, TN

I purchased the warranty in November 2020 in July 2021 I had an issue with my Jeep and called Patriot for repair authorization and was told when I purchased the warranty I never replied back to an email they’d sent in November but they’d charged my bank account full amount in November so I asked for a full refund and was told if I canceled I would lose 60% of the purchase amount which I couldn’t understand since they showed inactive so I said whatever send me the remaining refund I was promised a refund within 60 days after I never received I called again this week and was told I needed to send odometer reading before I would get refund which was never requested in July. Just another way to delay refund PLEASE DONT MAKE THE MISTAKE I DID DO ABSOLUTELY NO BUSINESS WITH THIS COMPANY AND WARN FRIENDS AND FAMILY I HAVE ALL DOCUMENTS AND PHONE RECORDINGS SINE THIS WHOLE MESS BEGAN. Total rip-off company

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Michael M Brown West Covina, CA

SCAM as they will not pay your repair bills my ten phone calls to try and honor each additional request after car was towed into a Dodge dealer ship and was required to show three years of maintence records pictures from the dealership for a fuel pump. The dealership service manager was asked to explain why and how it broke. Then they only paid 1/3 of the bill and hung up on dealership. I have been without my vehicle for three weeks and my phone number as now known because they will not talk or pay . They are not trustworthy and I have spent over six hours trying to jump over the many new requirements they want to you to provide, then they will not honor my contract and no license to do business in my state and no way to sever them with a law suit has been found yet.

5 years ago Edited October 4, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Arina Goei Seguin, TX

This company is SCAM, DO NOT PURCHASE FROM THEM! We purchased an extended warranty early March 19th, apparently it took 30 days to be activated so we cancelled it on March 30th. It was said that they would refund our money in 60 business days, which was due on June 22th. We kept asking for the refund week after week, they made up all kind of reasons to make us wait another week and so on, but until today, we haven't got anything. It seemed like there are only 2 people (1 man & 1 woman) answering their hotline because I recognized the same voices. They never reply to e-mails, they disappeared after getting money from us. I repeat, DO NOT PURCHASE FROM THEM!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Ken U Inglewood, CA

This is not a good company for anyone to use for an extended warranty. They do not do what they promised. They will refer you to fine prints that you signed when you complain of their faults, they know those terms are not very clear. They signed you on, easily and charge your bank account or card for the coverage that they know will not be possible, without clarifying some hidden clause with customers. They are fraudulent company. they will rather cancel you and and promise to refund you within 60 days. As I write this, for over 30 days from the time I put up a claim that they finally refused my claim and decided to cancel my policy. I have not been refunded, even with the urgent need of the money, to go repair my vehicle elsewhere. They allow me to keep my vehicle with dealer for a week and paid diagnosis front my pocket. No refund. I do not advice any normal person to deal with this company.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Brandon Griess Houston, TX

Was called and offered a deal i was shocked to receive but felt like it was just too good to be true, read the reviews on this site, and looked up the best companies, patriot wasnt even on the list i found, and then to see the polarized reviews. You can tell there is so much detail in the negative reviews, and the positive ones are all the same length and submitted in batches all at the same time… thank you everyone for posting reviews, seems you have saved me in so many ways. Not even made a victim and can already see that they are a scam. I dont understand how they cant be sued or reported to the BBB. They called and wanted/tried so hard to get me to make my payment for 5 years within the initial call. I called endurance right after for a quote and wanted to set up payments monthly. Hmmmm I wonder why Patriot would want the money all up front, as opposed to endurance presenting an offer that shows they are comfortable with or without your patronage and puts some control in the hands of the customer. Patriot- patriots of the scamming world

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Allie Shattles CA

I purchased my extended warranty through Patriot Warranty and I have been anything but satisfied with my experience. Although the warranty was cheap, I have been waiting for a reimbursement for almost 6 months now. I have called many times throughout the months, and every time I am told the same thing. They inform me that they are an answering line, can’t transfer me to anyone, can’t give me another number to call, that they will label my claim as urgent, and somebody will get back to me. For the past 6 months, nobody has reached out to me regarding my claim and I have still not been reimbursed. If you’re looking for an extended warranty, please do not waste your money on Patriot Warranty!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Hanifa Pasta Lomita, CA

This is the most ridiculous warranty one could ever have. please please please DO NOT purchase this warranty. DO YOURSELF a favor do not fall in their scam..they are nothing but RUDE LIAR SCAMMERS. They only have couple people working in their company JONATHON and SAMUEL and they will make it look like they are so busy never available they dont approve any claim and if you try to fight they will give you a small courtesy credit. but when you try to sign up they will offer you with free oil change coupon which you will never receive. They are so rude they call each of them self manager and if you tell them something they will say their feeling are hurt and also they cant resolve the claim so they we will forget about this call you ever made. what kind of customer service is this? they need to get some courses to learn how to talk. PLEASE PLEASE PLEASE do not purchase any kind of warranty with them!

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Mark Humphrey Fresno, CA

I had an extended warranty with Patriot Warranty, when I went to make a claim, it was denied. They told me that since I drove my car from my house to the repair shop 3 1/3 miles, that I voided my warranty. In the fine print, (which I was told I should have remembered) if you see something wrong you are to immediately stop the car and have it towed to the repair facility. So no coverage. They offered to refund my premium, which they finally did. the refund was $1657 the cost of repairs $4399.13. I wonder why they refused to cover the claim??? I would not recommend doing business with this company......But if you do you've been warned!!!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jeremy Rodriguez Midland, TX

Where to even begin. I supposedly had the best plan available. They wanted to pay like $400 to get the water pump and crossbars replaced on a Range Rover. I canceled my policy. Because it was an escalated issue, the person I spoke to said all I had to do was sign the cancelation request, and he would rush my refund. Supposedly 30 business days instead of 60. This wag in April. I called in a June, several times, and they just kept saying that checks were sent out on Fridays, so it would be coming soon. I call again August and now a representative tells me I never sent a picture of the odometer, or odometer statement. I explain I was never told to, but I send it in anyway. I ask if there is anything else I need to do. The answer is no. A few weeks later I call back because still no check. Now I'm told I didn't get some form notarized. I ask to speak to a manager. Of course, there's not one available. They transfer me, I leave a voice mail, nobody calls me back. I call back today, and I'm being transferred to a voicemail as soon as the call is picked up. Remember, all this started back in April. Here we are, end of August, and nothing still. I've been super patient, with no regard for my time or money. Beware!

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Steve San Diego, CA

If I could give zero stars, I would. This company is definitely fraudulent in its business, based on my experience! All you will get is lip service and an answering service, even though they advertise 24/7. Runaway!! I've been scammed out of $3,045 for this alleged extended warranty. My car has been in the shop for over a week! They said nothing in the estimate was covered, but they would do a one-time goodwill approval for a portion of the estimate. The agent that sold me the contract was Stephen W. It was supposed to be an extension of the vehicle warranty, now they are reneging and claiming things are not covered. The only time you get a live person is when you press option one to talk to someone for a new contract. That should be a clue. They don't return calls. They don't return emails. I will be filing a Better Business Bureau claim. It is now my mission to warn people so that they will not experience the same thing I did...and you can do that by looking elsewhere!!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Abdula Ajrula Clifton, NJ

Trustpilot...do you even screen these reviews to ensure their is legitimacy to them? Hands down the worst experience I’ve had with any business, period. Purchased a warranty for nearly $5k a few months ago. Long story short, car had to be towed to a mechanic. Upon submitting my claim for the tow, work rendered, and the oil change voucher that came with the purchase of the warranty, I have yet to hear from anyone going on 3 months now. Who runs your call centers? The most uneducated folks I’ve ever dealt with, when you can actually get a hold of someone. Called my sales rep numerous times, who refers me to others. Typical run around. I asked for a prorated refund on my policy since they’ve literally paid out nothing to date, was told I would get a courtesy reimbursement for my initial claim and and overview of the cancellation process. Never disclosed what my courtesy reimbursement would be, nor what my prorated refund would be. Was simply sent a cancellation letter to sign off on, with absolutely no details on the information I requested. I typically never write reviews, but talk about a classic example of bait and switch. Salesmen make an amazing pitch to get you to sign up, then literally ghost you when it’s time to answer questions or process your claim. Complete trash! Do yourself a favor, steer clear from these clowns. How are they still in business when you actually read the horror stories on other sites? I was an idiot who was duped into a contract with this company, shame on me and anyone else that falls for this scam!

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

PAPA McKinley Murrieta, CA

Edit 1 hour after review below: Patriot was amazingly quick to respond to me after I posted the review below. They told me that my mechanic was overcharging me for the water pump and that they would ship one out to the mechanic and reimburse me for a rental car during the additional delay. Patriot is only approving a bit over $500 for the replacement. My highly trusted and accredited mechanic gave them an estimate of just over $1000. Volkswagen quoted me $1172 for the replacement. This is not an American car and I am not sure how Patriot came up with a reimbursement cost of just over $500. I am not going to be delayed any longer and hope that they reimburse me in a timely fashion for a rental. I have no time for this. Now I will use this and other platforms to share my experience with car owners looking for an extended warranty. Not sure how so many positive reviews were given here. I bought 2 warranties and finally had a claim. Water pump replacement. When I purchased the policies, the sales person said that I would usually not have to send maintenance records but if I did have to it would be just that - general maintenance records. 8 days ago I brought my car to the mechanic as I noticed a antifreeze leak. Water pump needed replacement. Took 3 days for anyone from Patriot to answer or return a message to my mechanic. Patriot requested an estimate and maintenance records. Mechanic sent both of Patriot's requests. Mechanic tried to get approval for repairs but was told it would take 2 days for approval. Then Patriot asked for records related to an oil leak which was fixed by replacing the oil plug. Once again they delayed the approval of the water pump replacement until they received this record. First of all, replacing an oil plug is not general maintenance. Nor does an oil plug have anything to do with the water pump. I have wasted time on nearly 10 phone calls, several of which went to voicemail and no return call. My mechanic is wasting numerous hours as well. 8 days in and still no approval and I am without a car. Just hung up again with a supervisor who made promises. I will not hold my breath.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

James Spanke Hanford, CA

Patriot warranty is a scam. Most, if not all of their positive reviews are fake. They deny all claims and take forever to respond. Then claim they will give you a refund (after you complain multiple times). Then the refund never comes. Looking them up I find complaints and law suits everywhere. This company is a marketing company... not a warranty company. They are skilled at taking your money and then not covering anything. Ask your local mechanic or dealer service department if they have ever heard of Patriot.. Mine hadn't. Not the Chevy dealer OR the Ford dealer. And both went around and around with patriot over months until they finally denied claims. The dealers told me they had never seen anything like this before. This company needs to be shut down. Look at all of their bad reviews... they all seem to tell the same story.

5 years ago

star star star star star

George Hightower Atlanta, GA

had an issue in the beginning with my car. But Patriot Warranty has been nothing but reliable during the whole process. car is running thanks to patriot.

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Steven E Dayvault Wilmington, NC

BEWARE! please read before doing business with these scammers!!I purchased an extended auto warranty from Patriot Warranty in Oct 2020 for $4250.00. In the policy contract I did not see coverage of a certain component in the suspension system (hydraulic accumulators). I sent an email to Patriot asking if these components would be covered. I received by email that these components would be covered even though not in the fine print. I recently filed a claim in Jan 2021 that showed replacing these items. The claim was denied even after I showed the written confirmation of coverage. The manager that denied the claim is Marcus Phelps and the sales person in Kevin Taylor. After reading reviews on these folks I see there are many like me. scammed! My premium has been refunded but now I am left with no warranty and paying a $3700 repair bill. Even the dealer said they had never seen anything like this deception. Deal with these people at your own risk.

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Jon Vogler Houston, TX

I purchased a warranty in January, but upon further research decided to cancel the contract under their 30 day full refund policy. I have contacted them three times now to cancel the contract. The first telephone call I did not receive their "cancellation" email supposedly sent. The second call I never received a return telephone call. And the third call I was told the cancellation email form was sent to me on January 26th. I did not receive it! Today I am calling my credit card company to dispute the charge. The reason for my cancellation is that I checked many other warranty companies and the Patriot Warranty cost was literally one-half of at least a dozen other companies. TOO GOOD TO BE TRUE. Not a member of Better Business Bureau either. Also, I believe their "Trust reviews" to be artificial and not actually from customers. I believe in reviews, but Patriot Warranty is a scam in my opinion. They are not a warranty company; they are a marketing company that sells other company's warranty. Also, terrible customer service.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Mad Customer ,

Terrible company they’re there to take money and deny your claim I purchased the warranty for my vehicle and after a few months of having it my vehicle started messing up so I took it to the Dodge dealership to get it serviced after trouble shooting the issue they submitted the claim for the repair they asked for service history of the vehicle which I had only maintenance records they asked for more than that which I told them I didn’t have anymore the service rep continued to call for claim approval and after 3 weeks they denied my claim making up a fake Carfax report saying my vehicle had been in a flood back in 2020, I fought and argued with their customer service rep so at the end they decided to cancel my warranty on their own and here I am still waiting on my refund STAY AWAY FROM THIS COMPANY SCAMMERS AND LIERS

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jeffrey Clark Inglewood, CA

If someone reads this "Buyer Beware", If not sure those other "fake reviews are stating, but, this compnay took my money and ran. Don't let them do that to you. I did some online research on one of the "Fake" rating sites inorder to find out how to get ripped off. I brought the warranty a few months ago, took my car in to the dealership to get fixed, while after 2 months I haven't heard a word from the warranty company!!! Could it be that my engine repair would cost $27,000 and they would give a answer to the BMW Service Manager Never, Nerver again (actually I bought 2 warranties for both of my cars) Seeking a Lawyer that specializes warranty law, got to get my money back and warn others to stay away from this company

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

William W.

DO NOT USE DO NOT USE DO NOT USE I bought an extended car warranty with them and I sold the car and per section VII of contract I want to cancel the contract and get my refund. For the past three (3) weeks I have called over a dozen times. Most of the time the phone just rings then hangs up. other times it is answered and hung up. Other times I leave a V/M and NO reply. I did reach "john" three (3) times and each time he promised to fax/email (see above)/text me the information to do this refund. Each time NOTHING happens! Patriot Warranty in SD

4 years ago Edited April 5, 2022

star star_border star_border star_border star_border

Jerome and Susan Meadows Huntland, TN

Total liars and thief’s! We canceled our warranty in May 2021!! Still waiting on refund. I’m trying to also cancel my warranty on my other vehicle. They make you wait on hold forever,switch you to answering machine, never call you back! The times they did answer,was told the check is in the mail! You’d have to have your head examined to get a warranty threw these a-holes!

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Jackie Buck Bloomington, IN

HORRIBLE company, if that is truly what they are. They are crooks and just take your money. When it comes time to file a claim they only authorise used part costs, then refuse to answer calls or emails. Jonathan B and Samuel D opperate this scheme. They will not answer after the state they will pay a portion of the repairs. DO NOT BUY. THIS PLACE IS A SCAM.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Gary Kay Farmington, MI

Complete SCAM and thieves. PW promised to refund my warranty fee since I sold my vehicle. We agreed on a set amount. That was 16 weeks ago. No refund. No return calls. People answering phone are disrespectful. Every time I call I am transferred to a call back line. Of course they never call back. This is an illegal business, a scam, and all owners and employees should be thrown in jail for internet fraud.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Geoffrey Gaier San Marino, CA

This did seem like a great program when I had them on the phone initially. BUT, now I have a transmission that has gone out and they have had my service records for over a week (took them four days to realize they had the paperwork) and now I can't get them to return a call or even call my mechanic. The customer service here is really awful, but I keep hoping that they will finely decide to return my calls or my mechanics calls. Ugh!!

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Brenda Knox Henderson, NV

Patriot did not honor their warranty. Different reason from each rep I spoke with...none of the reasons were valid. One rep said they didn't cover dual clutch transmissions and the other said the problem was pre-existing, etc. My emails/calls were ignored and my pleas for assistance have fallen on deaf ears. I have asked for my money back, which they said they would do, but that was over two months ago. Now, my calls are answered and once my name is given, it goes directly to voicemail.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

MD Malkin Crestline, CA

They sold me an illegal warranty knowing that they were not going to cover my car or did they have the right to even sell in California - They took my money $1566.00 and a promised of a free oil change They have blocked my number - Can no longer get them on the phone and I hear to worn others - There top lLyer's are J. B - P. S - J. S - R. E - They all told me the refund is going out - everyone know what the check is in the mail means - They area total scam - Please head my worning and protect yourself from being scamed As I was

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

M. Edlefsen San Diego, CA

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS CO. After 20 hours between ourselves and our Ford dealer being on HOLD w/Patriot to get preapproved as per our paid warranty, they finally shipped a NON-OEM part - NOT what was promised. We therefore had to pay dealer in full but Patriot confirmed/preapproved reimbursement and promised we would have ck in 5-7 business days. It has now been 4 MONTHS. Managers Jonathan B and Samuel D (Finance) do NOT stand by their word - always say check is in the mail - and do not return calls as promised. Still no receipt as of mid December.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Rachel Del Toro Ontario, CA

Total SCAM!!! Do not buy from this company. They will not cover items that are listed on the warranty contract. They will put you on hold, not answer your calls, and hung up on me when I said I thought I had been scammed. Now they won’t answer my phone calls just stays on hold. Worst part is the work I need done is verbatim what is showing as a covered item on my contract. Absolute waste of my money!!!!

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

John Moffitt

Complete scam. They charge you wether or not you start service or not. And when you call you get put on hold and don’t receive an answer or call back. Was actually threatened by Marcus. Already reported to bbb and the federal trade commission. They are fraudulent and a complete scam. They even tried to charge my card 2 more times after telling them I did not want it and it was a scam. Had to get a new card as well because they kept trying to charge my card for multiple thousands of dollars unauthorized. Stay as far away from this company as you can

4 years ago

Patriot Warranty Logo

Reply from Patriot Warranty

Mr. Moffit, We have reviewed your phone call recording and heard miss use of words towards our reps. We do not take profanity towards our reps lightly. Your account was set to automatically charge in which you have set up. You have stated you called multiple times, We have reviewed this, and no calls were made to us. We have reached out multiple times after your account went into a past due state. Please refrain from profanity before calling us.
Thank You,

Nov. 10th, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Erica Villafane Los Angeles, CA

SCAM! do your research! this company is not legit. Every 5 star review you see is a Marketing company. PLEASE dig deep into those reviews. They will take you money. Swear they will pay on claims and refunds and they NEVER will and when you call to follow up they keep you on hold and just send you to a voicemail. Jonathan B is running the show over there. Criminals.

4 years ago

star star_border star_border star_border star_border

William Hole Rocklin, CA

Worst experience I've ever had dealing with a warranty company. I bought a used car from a dealership along with the patriot warranty. After both me and my service advisor spent countless hours trying to reach them spending an average of 44 minutes on hold each phone call. I was told Because I cannot show maintenance records on a car I bought 5 months ago they are refusing to do any repairs on the car I highly recommend not using Patriot warranty

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Margaret Cadenhead Hemet, CA

It has been the worst experience of a lifetime.Im even being forced to get my employer ktla that's channel 7 news involved that haven't done anything my car has been in the shop for over two weeks me Jonathan B is simply not a man of his word.and the company is a scam But I'm going to blast him out the water 7 on your side and it's affiliated stations will have it from east to west cost DONT DO BUSINESS WITH THIS PLACE they don't even rate a stat

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

tim warren Citrus Heights, CA

Patriot Warranty touts a money back guarantee if cancelled within 30 days. What they don't tell you is that you will not have your money back for at least 90 days because they state it is refunded within 60 "business days." So, be prepared to be without the thousands of dollars they may have of yours for quite some time - with no recourse! I have yet to be refunded and it has been over 90 days - BEWARE!!!!!!!!!!!!!

5 years ago

star star star star star

BJ Trammel New Haven, CT

Although I Did not use their service due to selling my car before any repairs were needed, I found them forthcoming and quote process was smooth.

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

badal jain San Jose, CA

They are a SCAM!! They will sell you the warranty for any price you want because they are not going to provide anything with claims and they guarantee 100% cancellation for 30 days and prorated amount after that but they will never refund the amount. They donot reveice your call if you select existing customer option. If you select new customer, they will pickup the call almost immediately and once you tell them you want to cancel they will again place you on hold indefinitely. My money is stuck. Guys please dont fall for these scamsters

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

certified auto tech East Rochester, NY

There is nothing to like about this company. They will not cover a covered component if there is a manufacturer service bulletin that applies. a service bulletin is nothing more than a diagnostic aid for a technician, it does not alter any manufacturer's warranty. Ths is a very sleazy way to get out of paying legitimate repair bills that are included in their covered components listing. Stay far, far away from this company, it's nothing more than a money grab. there are many reputable companies to choose from.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Joey San Bruno, CA

This company is a scam, I signed up and after about 6 months into my warranty, I bought a new truck and canceled my warranty with patriot since I no longer needed it. Since I paid in full I am supposed to be receiving a refund. It has now been 5 months and still have not received anything. Every time I call, the representative says the same thing " I found the problem and have fixed it, you should receive your refund in 15 days" It has now been 150 days and I called in again and was told the exact same thing. I could not imagine what would happen if i actually needed to use my warranty.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

JHart Rocklin, CA

This company is a SCAM! They promise coverage and then decline it in full. When you ask for a refund it will take multiple calls, a "form" and then no refund. I asked for a supervisor 5 times and was hung up on. DO NOT use them they want to collect partial fees and when the longer you go with your alleged warranty the more of your initial fee will stay with them. It is a classic bait and swith

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Brian M Apex, NC

I canceled my warranty on February 16th and today April 23rd I still do not have a refund check after only have this warranty for less than a year. Beware of this company. It’s their “policy” that you get it within 60 days but I’m 2 1/2 months in and still nothing. If you buy a warranty from them just plan on keeping it the duration they obviously don’t like cutting refund checks back. It’s certainly not their top priority.

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Marlisha ,

If I could put ZERO stars I would. I was convinced by sales rep to purchase a warranty and cancel my previous one with another company for a refund. One week Later found out I couldn’t do it and asked for my money back. They told me I had 30 days to cancel and get full refund. It has been 5-6 months of them providing excuses for why I haven’t received a refund. They hang up in my face etc. I will be taking them to court!

5 years ago

star star_border star_border star_border star_border

GREG DINSMORE Logan, IA

the biggest rip off ever they said they would handle it and no they did nothing they paid 400 of a 2456.36 bill when i called them and said i would leave a review they said thats fraud i said my experience here is they are the fraud biggest rip off ever let me say this i own a repair facility and to keep from conflict of interest i took it to a dealer and the service writer has never experienced a joke like this .plus the item they are trying to get covered is specifically listed as a covered item i can go on and on and on but i am here to warn my fellow people this IS A RIP OFF

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Christopher Chunn Mesa, AZ

Terrible company! They breach of contract me! I brought my car in for repair the dealership sent patriot the quote. Since I drive an Audi the company decided they would cancel my contract instead of repairing and this was after they made me pay $2500 up front for their best coverage. I have reported to BBB and am awaiting litigation as I am filing a lawsuit as well. I would go with a different company!

5 years ago

star star star star star_border

Doug Greeley, CO

Took a while to get a resolution but they finally did come through and paid for my repairs. My hope is that they continue to improve their customer service.

5 years ago Edited September 14, 2021

star star_border star_border star_border star_border

Arthur Pitz Newport, TN

Awful service took my truck to Dodge to get worked on. They called to get authorization an we've been getting a run around for two weeks now. Everytime we call them they give us a different email address to send quotes. They say you have a 30 day full money refund but as it happens you can't use for 30 days so by time you find out about the run around it's to late. Now I'm paying a cab 20 dollars a day to go back an forth to work. If I looked into them better I would have never have gotten

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Emily West Carroll, IA

We got their extended warranty and after trying to file a claim, they told us they had to cancel our policy because of the vehicles history. They had no problem taking our money and giving us the warranty until we needed something. Very disappointed in this company. And they won't give us our entire refund, even though we never got to actually use them for anything. They tried to say we were past the "full refund" window and they were going to contact us today, 3 days AFTER the full refund window. Would suggest you find another company for a warranty instead of these guys.

6 years ago

star star_border star_border star_border star_border

Chris Lamont San Marcos, CA

Total Scam! Bought a $2500 policy for my 2016 Mercedes S550 I had my first issue about a year and a half in, They said 6 times they will mail me a check or the check should arrive by a certain date. Check has never arrived! This has been going on for 6 months! STAY AWAY!

4 years ago